Komentarze

cycki numer 977



galeria foto. pokacycka.pl





Komentarze:
09.12.2007, 15:06 :: 83.5.64.149

co za szmata

nie mam gdzie kluczy wieszac...zatrudnic cie????????
09.11.2007, 01:34 :: 85.89.183.134

pan draska

sliczne piersi a z sutkiem to chyba zabic mozna
15.09.2007, 22:27 :: 83.11.227.150

mrozio

suty jak wentle od stara
10.08.2007, 15:31 :: 88.220.116.196

70

possałbym je

09.08.2007, 14:26 :: 83.168.75.14

cycus

ale wentyl jest co wyssać xD
09.08.2007, 01:12 :: 83.13.136.170

praktor

ALE WENTLE

18.07.2007, 15:11 :: 83.23.242.168

zakopany@vp.pl

niesamowite piekne intrygujace
13.07.2007, 15:50 :: 83.12.50.117

zbyś

tylko je kochac i calowac
04.07.2007, 18:21 :: 213.77.44.62

p

Szkoda że sutki nie sa jeszzce większe
04.07.2007, 14:27 :: 83.7.182.236

zajebiste suty

KOCHAM CIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26.06.2007, 20:07 :: 213.134.160.234

Bardzo ładne suteczki, wprost cudowne
26.06.2007, 12:50 :: 149.156.124.7

mily

wygladaja jak wentle od jelcza, ale calkiem, calkiem...
15.06.2007, 19:00 :: 83.27.143.11

:)-3-)=

Pewnie na codzień wyglądają inaczej, za to ciekawie by wyglądały w ubraniu, no chyba, że są miękkie...
13.06.2007, 23:48 :: 157.25.5.66

FAN

Ja bym je z chęciom possał.
10.06.2007, 00:06 :: 87.205.209.170

tia podnieca wszystkich do 14 lat... fuj.............
06.06.2007, 11:58 :: 82.177.9.99

lemur

zajefajne suteczki ...
23.05.2007, 16:28 :: 217.172.247.155

leb

lizalbym lizalbym lizalbym ile wlezie mniaaaaam
02.05.2007, 15:12 :: 88.156.188.157

nikoś

fajne sutki co cie tak podnieciło? macal bym sobie takie cycki lizał wogule cudne!
26.04.2007, 20:36 :: 83.23.213.239

zochns

antenki:)
23.04.2007, 20:54 :: 87.206.214.206

Czesiu

Krowa co ma dwa wymiona
22.03.2007, 18:34 :: 83.27.129.233

;];];]

ale bym sie nimi pobawił
06.03.2007, 17:36 :: 83.29.145.46

hehe

moja kolezanka co ma 14 lat tez takie ma i na plazy to jest to hatdcore
28.02.2007, 21:03 :: 80.53.148.86

obrzydliwe!
28.02.2007, 02:13 :: 83.21.131.117

hahaha

brodawki jak z tej reklamy Winterfresh, co gosciu miksuje nimi muze haaaaaaahahahahhaahh ale mam ubaw
25.02.2007, 22:44 :: 84.62.77.138

sa slodkie
21.02.2007, 19:35 :: 89.79.155.164

Soldier

Jak wyrzutnie rakiet patriot
21.02.2007, 19:06 :: 89.79.155.164

Antonio

Ale dojki!!!!!!!!
17.02.2007, 07:36 :: 80.142.228.96

edi

slodkie
14.02.2007, 20:00 :: 83.145.165.186

Toshan

Ohh co za sutki!!!!
13.02.2007, 12:21 :: 212.14.2.169

budda

how nice to see your tits :)

09.02.2007, 07:27 :: 87.207.226.208

Ozorek

Mniam, cudo idealne. :D
06.02.2007, 21:33 :: 83.27.42.251

agi& bartek

mentos ice fresh:)
30.01.2007, 18:10 :: 83.31.69.4

Olaf

mmmm jak by czekały na ssssanie
30.01.2007, 16:52 :: 83.21.232.127

MIŚ

Jesteś zajebista ze woimi sutkami. Bez obrazy ale chętnie bym ciebie "wydoił". Wyobrażam sobie jaką furorę musisz robić latem w przewiewnych koszulkach lub bluzeczkach.
27.01.2007, 20:33 :: 83.9.243.59

slaw

jeżeli to są prawdziwe sutki a nie komputerowy trick to są poprostu zajefajne pozdro dla właścicielki
27.01.2007, 11:28 :: 84.40.129.66

Ayu

Piękne suteczki
19.01.2007, 14:18 :: 80.50.28.218

danie

ale zjebane
zeby byly mniejsze sutki to by bylo
ok
a tak to nie :((

14.01.2007, 18:41 :: 83.5.202.235

hehe

jak z reklamy mentosa.........
12.01.2007, 10:49 :: 83.14.98.250

lopezu

Na ok
06.01.2007, 20:01 :: 87.204.166.179

Bolo

Mówi się jak wentyle od jelcza !!!
05.01.2007, 16:05 :: 83.11.28.14

kolo

suty jak wentylki w starze!!!!!
04.01.2007, 08:57 :: 87.207.96.252

ssak

Ale superowe sutki. Az sie chce za nie pociagnac :)
28.12.2006, 18:14 :: 83.243.110.55

plociuch

fajne smoczki
28.12.2006, 13:20 :: 83.25.92.69

jarek83

ale ma wentyle myyyyyy pycha
27.12.2006, 19:24 :: 83.6.87.208

Jacu

..."ustosunkowany" tatuś zawsze mile widziany
27.12.2006, 19:22 :: 83.6.87.208

Jacu

...będzie sprawdzał czy nie miały kontaktów z samoobroną..
27.12.2006, 19:18 :: 83.6.87.208

Jacu

...on im chce w czymś pomóc...
27.12.2006, 13:33 :: 83.27.173.239

purify

dobry ten artykul o ciezarnych uczennicach. Romek sobie chyba dawno nie zamoczył.
27.12.2006, 11:41 :: 83.6.66.102

Jacu

..dekret na początek małp w czerwonym kolorze dotyczył...nie czytasz dekretów panaprezydentowych...Trollami ma się Romek zająć ale w swoim czasie.Na razie tropi ciężarne panny...:)
26.12.2006, 22:34 :: 83.2.116.34

skorpionik

A już myślałem że TROLLE dekretem pana prezydenta są usypiane...Chyba Jacu będziemy mieli jeszcze zajęcie...
26.12.2006, 15:28 :: 83.6.81.22

Jacu

nigdy więcej tu nie zaglądaj...
26.12.2006, 15:08 :: 217.98.226.222

nigdy więcej

suty jak rakiety.
a jakie owłosione ręce.
do domu!! cyce padaki

DON'T PUSH THE BUTTON!
ale wykręcić bym mógl te wentyle

24.12.2006, 12:12 :: 83.8.9.77

purify

wiem, wiem - starałem się :FFF


wcale.
24.12.2006, 03:34 :: 83.2.116.34

skorpionik

To było niezłe Purify... :)
23.12.2006, 16:23 :: 83.8.46.14

purify

ja mu dam radę: wypier..
23.12.2006, 13:32 :: 83.6.78.112

Jacu

...nie wolno z góry nikogo przekreślać,da se chłopak radę...
23.12.2006, 13:25 :: 83.2.116.34

skorpionik

No widzisz Free Man...pierwszy trudny krok już za Tobą - piszesz po polsku...teraz musisz popracować nad tym by to co piszesz miało jakiś sens - jak widze jest jeszcze przed Tobą baaaardzo długa droga...
23.12.2006, 02:20 :: 72.88.186.66

Free Man

Skorpionik...wiesz co?...wyliz mi dupe psie:-)))
22.12.2006, 19:12 :: 84.112.61.129

p0tfoszyc

a pozatym cycki nie ukaja tak ze nie musza byc rowne
22.12.2006, 19:10 :: 84.112.61.129

p0tfoszyc do Borewicz

przy tych wyniarach 5 mm mniej albo wiecej nia gra roli
22.12.2006, 19:07 :: 84.112.61.129

p0tfoszyc

grzybica ?
22.12.2006, 15:04 :: 217.116.110.185

Dziewica

mmm...suteczki zajefajne az cipka mnie swedzi bo z checia bym je posssalaaa ooch...
20.12.2006, 16:22 :: 83.20.126.143

PAGO

Fakt. Pierwsze co przychodzi do głowy to reklama.
20.12.2006, 10:03 :: 83.144.107.208

borewicz

okropne...a na dodatek wyglada,jakby jeden sutek był dłuzszy od drugiego ...jak z reklamy winter fresh czy co to tam było
20.12.2006, 02:29 :: 62.121.114.16

Ireq

nieeeeeeeee.....
19.12.2006, 21:32 :: 81.219.231.40

Mr.B

DZiekuje "nowa ;)" człowiek całe zycie sie uczy, w realu nie widziałem takich dlatego mnie to zdziwiło, pozdro
19.12.2006, 17:38 :: 212.244.136.2

matthew

swietne sutki takie mnie własnie rajcuja sa naprawde boskie i piersi tez niczego sobie tylko pozazdroscic napraedw bąba
19.12.2006, 15:58 :: 83.21.9.170

nowa ;)

do Mr.B - naprawdę tak wyglądają brodawki kobiety kiedy karmi dziecko piersią; proszę sobie wyobrazić, że takie karmienie nawet godzinę trwa; później "znormalnieją" i będą nadal śliczne; według mnie brzydkie brodawki to takie, gdy otoczka ma promień 10 cm i jest koloru ciemny brąz! i cieszę się, że takich fotek brak! brrry........ ;)
18.12.2006, 21:16 :: 213.214.215.6

ma sutki jak pokretla od starego radia
17.12.2006, 21:14 :: 81.219.231.40

Mr.B

ale bym je possssał
17.12.2006, 19:20 :: 83.5.129.65

convi

Ochydne suty!! bleee
16.12.2006, 23:48 :: 83.30.250.74

olaa

wroc! "zawiesic" :D
16.12.2006, 23:46 :: 83.30.250.74

olaa

zawsze jest gdzie recznik zawiesik ;) w tym wypadku dwa reczniki... ;)
16.12.2006, 22:53 :: 84.112.61.129

p0tfoszyc do rosa

nie mozna zaprzeczyc:)

16.12.2006, 21:55 :: 213.25.48.22

rosa

Oryginalne sutki.
16.12.2006, 21:39 :: 84.112.61.129

p0tfoszyc do mr.B

zdaza sie jednym idzie w lechtaczke innym w sutki sporadyczne wypadkiale som. Normalnie to sie po rownop rozklada

15.12.2006, 23:39 :: 81.219.231.40

Mr.B

niech sie wypowie jakas kobieta czy to mozliwe zeby sutki były takie duze czy to fotomontaż
15.12.2006, 22:54 :: 193.238.40.221

Yukichiro

Mimo że piersi całkiem ładne.. To sutki typu ALFA ALFA.. ODPADAJĄ :/

15.12.2006, 21:52 :: 83.8.55.62

goeb

no ato zajebiste antenki
15.12.2006, 21:45 :: 87.248.64.84

bn

jak wentyle od tira

15.12.2006, 13:46 :: 83.31.64.34

Swirek2a

Ale zajebiste sutki...:-) Nie widziałem takich nigdy. Ale chętnie bym je possał... Aż się wierzyć nie chce że naprawde są takie...
14.12.2006, 21:19 :: 195.225.92.161

ble

o fuj, ale obleśne sutki! :|
mam nadzieję, że to rzeczywiście przyklejane....
14.12.2006, 17:57 :: 212.160.178.10

zibi

super uwielbiam sutki ssac hmmm.
14.12.2006, 17:52 :: 84.112.61.129

p0tfoszyc

to som japonskie przylepiane, do wielokeotnego urzycia
14.12.2006, 11:58 :: 213.102.138.93

Ajgor

Kinia ma racje naprawde fajne nupelki takie to tylko brac i krecic tam i z powrotem
14.12.2006, 11:22 :: 83.22.11.226

Pucek

possałbym takie dzyndzle :P
14.12.2006, 10:27 :: 149.225.124.111

kaj

dziwaczne suty! prawie jak z pewnej reklamy gumy do zucia;-)
14.12.2006, 07:58 :: 83.6.80.249

Jacu

...motyla noga,ja też angielskiego nie znam,jak już Frej musisz po obcemu to nadaj po niemiecku...lubię kumać co się na blogu dzieje...
14.12.2006, 02:34 :: 195.93.21.41

pawel

do takich wentyli to pasuje pompka samochodowa
13.12.2006, 23:38 :: 83.2.116.34

skorpionik

Free Man - a po ludzku to sie nie nauczyłeś gadać ? Nie to żebym nie rozumiał...ale to jest polski blog Chcesz przyszpanować - to nadawaj w języku Majów...albo po amazońsku...
13.12.2006, 23:15 :: 212.138.64.179

Free Man

your tits ir really nice i like it wet..
13.12.2006, 20:12 :: 83.21.11.29

nowa :)

to są ładne piersi drodzy panowie, ale od razu widać, że są to piersi matki karmiącej :P i wcale się nie dziwię, że są apetyczne ;)
13.12.2006, 19:54 :: 83.2.116.34

skorpionik

Sam jesteś z reklamy gumy...Suteczki są pierwyj sort ! :)
13.12.2006, 19:12 :: 83.19.161.90

dzioko

te sutki są z reklamy gumy do żucia :))
13.12.2006, 12:29 :: 83.2.116.34

skorpionik

Fakt...ale źle nie jest :)
13.12.2006, 10:15 :: 195.150.94.16

purify

ale nie pod obcisłą, bo ma troche sadła na brzuchu.
13.12.2006, 10:03 :: 83.2.116.34

skorpionik

Fajnie muszą się prezentować latem pod cienką bluzeczką...Widziałem kiedyś coś podobnego...i staranowałem przechodnia :)
13.12.2006, 07:49 :: 72.88.132.165

K1960

KINIA....wychudzonych tez nie lubie....ale tu te piersi mozna bylo zrobic inaczej...koniecznie siedzac na kibelku????/.......JACU...WANE ABYS SIEBIE LUBIL...ALE TY NIE...TY MASZ JAKIES POWAZNE PROBLEMY ZE SOBA...
12.12.2006, 21:19 :: 212.244.23.5

dzioko

ma suty jak szerszenie :)
12.12.2006, 19:37 :: 85.221.150.157

Calis

Pelniutkie cycuszki takie lubie choc rzeczywiscie sutki jak dla mnie za duze chociaz z drugiej strony jeszcze takich nie probowalem moze i fajnie jest;)
12.12.2006, 18:44 :: 84.112.61.129

p0tfoszyc

do mnie kreci
12.12.2006, 17:37 :: 62.233.156.210

hiena

Moglaby wykrecic numer telefonu......... na przyklad do mnie...
12.12.2006, 16:51 :: 80.53.150.178

ja pierdole idz stad

nie no ventyle jak motyle ;/ kto je tyknie temu nie fiknie .. nie no ja juz mam dzisiaj pojedzone , looo zesz kurwa jego w dupe 600
12.12.2006, 16:49 :: 83.13.186.218

I R Y S

marysia to twoje ???
12.12.2006, 15:17 :: 83.6.65.117

Jacu

On nie wie co lubi.On nie wie czy sam siebie lubi.
12.12.2006, 08:48 :: 212.2.100.186

Kinia

K1960 a czy to coś dziwnego że kobieta akceptuje siebie taką jaka jest i nie przeszkadza jej brzuszek? Sorry jak lubisz wychudzone szkapy to nie mam pytań...
12.12.2006, 08:31 :: 83.13.97.26

Jerzy Lebioda

Zdjęcie "łazienkowe" :D
Obiekty całkiem, całkiem ...no i te "guziczki" po mentosach.
12.12.2006, 06:51 :: 72.88.132.165

K1960

wlascvicielki...jesli nie macie ladnego brzuszka..to go nie pokazujcie..w tym wypadku tu ten brzuszek niweczy odbior tych piersi..
12.12.2006, 00:12 :: 217.97.199.1

robcio

co to za sutki??? potworne! jak komuś mogą się podobać takie przydactwa?? yhhh!
12.12.2006, 00:11 :: 62.21.84.179

Dzidek

Mentosy??
11.12.2006, 23:41 :: 217.97.199.1

fotek

Co najmniej dziwaczne...:-/
11.12.2006, 23:18 :: 83.238.180.4

te dwa zdjecia to te same duze suteczki poznaje po pieprzykach na lewej piersi
11.12.2006, 21:27 :: 80.54.176.102

marines

super suteczki fajnie sobie stoja:)))
11.12.2006, 20:21 :: 83.28.241.164

Mruczanka

Chyba je poznaję ;)

Piersi bardzo kształtne i jędrne a brodaweczki naprawdę wyjątkowe :)
11.12.2006, 20:03 :: 87.181.246.165

Ja

Soczystej malinki tu nie widac,-ale pokretelka miodzio
11.12.2006, 18:51 :: 83.9.236.33

slaw

sutki są poprostu mega zajefajne. oj possałoby się
11.12.2006, 16:30 :: 83.13.16.68

leming

pinokio?
11.12.2006, 16:24 :: 212.9.27.118

JACK

oooo fuc... prawie jak maly palec u reki! Zdecydowanie za dlugie!!!

11.12.2006, 15:26 :: 83.27.252.220

PowerBul

suteczki świetne..
11.12.2006, 15:26 :: 83.6.95.189

Jacu

Odnoszę wrażenie,że gdzieś je już widziałem
11.12.2006, 14:38 :: 217.144.214.25

pączuszek

fuuuj nie chcialabym ich dotknac...feee jakie suty takie nie dla mnie
11.12.2006, 14:27 :: 212.76.33.120

Kay

takie praktyczne, można kapelusz powiesić...
11.12.2006, 13:41 :: 83.14.236.46

spaceman_pk@o2.pl

a ja tam bym je troche podpompował ... wentyle sa odpowiednie >...
11.12.2006, 09:31 :: 83.31.142.117

Rochas

Kolejne wentyle od jelcza:D:D
11.12.2006, 09:10 :: 83.13.69.42

EMILjo

Cycoś w fajnym rozmiarze...
ale sutki to chyba służa do pomiaru temperatury :)
fajnie wyglądają :) (chociaż tak dużych nie preferuję)
11.12.2006, 08:57 :: 212.2.100.185

Kinia

Mmm jak by to powiedział mój kolega: fajne nupelki :D
11.12.2006, 08:40 :: 195.150.94.16

purify

heheh
fotolog.pl :: Wróć