Księga gości



19.11.2005 17:25 Adam "Sandor" Sandrak :)
http://


Codziennie czytam gazetę FAKT. W jednym z nich natknąłem się na artykół o pięknościach kobiecych kształtów. Zainteresowało mnie to, więc... Oto jestem.
No i całkiem niezła stronka.
Mam nadzieję, że pomysł o "web cycuszkach" chwyci; Życzę powodzenia.





18.11.2005 19:28 tomo
http://


Witam.
Na stronę wpadłem przypadkiem i muszę powiedzieć, że jest interesująca...
Panie proszę o pozbycie się staników i nadsyłanie dalszych fotek natomiast jeśli chodzi o męskie torsy to proponowałbym je oddzielić od reszty.
W ten sposób panie też będą





18.11.2005 15:01 cezar
http://


ta taka str jest nawet nawet ciekawe zeczy no i wogóle dziewczyny wysyłajcie dalej fotki ,to nic takiego wkonicu...





18.11.2005 15:01 cezar
http://


ta taka str jest nawet nawet ciekawe zeczy no i wogóle dziewczyny wysyłajcie dalej fotki ,to nic takiego wkonicu...





17.11.2005 22:45 Gustaw
http://


Pomysł fajny. Ale mam pewne zastrzeżenia:
1) Miały być cycuszki a nie tylko dekolty. Dekolty nie powinny się tu znaleźć;
2) Męskie torsy psują wszystko, to tak pasuje jak kwiatek do kożucha. Tu ma być samo piękno. I wcale tu nie odmawiam paniom praw do





17.11.2005 15:16 NOWY
http://


Super pomysł na stronke. Gratuluje wyobraźni. Mam nadzieje że nie przyciaga samych erotomanów i jakichś dewiantów:). Pozostaje tylko czekac na wiecej fotek, głównie od naszych pięknych pań.





17.11.2005 14:38 :)
http://


stronka fajna fajna :D po co kontakty do włascicielek? żeby potem natrętni faceci do nich pisali?? to by bez sensu było:|





17.11.2005 12:44 baston
http://


gratuluje stronki,chyba zaczne tu regularnie zaglądać.A kontakt z wlaścicielkami cycusiów faktycznie by sie przydaly.pozdro





17.11.2005 12:24 banan 6248067
http://


hejjj niezla stronka przydałby sie kontakt z wlascicielami niektorych piersi:D ale i tak jest spoko no i w FAKT o was pisza i wlascicielka strony tez jest slodka:) pozdro





17.11.2005 10:16 loper
http://


Gratuluję stronki , wkońcu widać że Polki mają się czym pochwalić ! Dziewczyny bądzcie odważniejsze nie krępujcie się -przecież my faceci lubimy wszystko co w was piękne!





17.11.2005 07:39 leila
http://


ardzo dobry pomysł!!gratulacje.





16.11.2005 23:03 Matrix
http://


Gołe cycki - O.K., ale damskie!!! Proponuję "przesiew", "filtr" i zdjęcia facetów won ! Im należy podać link do jakiejś strony www dla pedałów, jak już tak mocno chcą co nierktórzy!





16.11.2005 22:40 ASia
http://


stronka podobała sie nam . Nam tzn mnie i mojemu męzusiowi. TYlko Ci faceci niefajni...
proponujemy założyć dla nich osobną stronkę. Pozdrawiamy





16.11.2005 22:40 ASia
http://


stronka podobała sie nam . Nam tzn mnie i mojemu męzusiowi. TYlko Ci faceci niefajni...
proponujemy założyć dla nich osobną stronkę. Pozdrawiamy





16.11.2005 22:06 kristhorn
http://


cudna stronka bede codziennym gościem lecz zgodze sie że za dużo staników





16.11.2005 21:58 Agatka
http://


Strona jest super. Właśnie posłałam swoje zdjęcie i sama jestem ciekawa ,jak to będzie.Pozdrawiam





16.11.2005 19:44 natalia
http://


naprawde bardzo lajna stronka oby tak dalej :P





16.11.2005 16:50 wowo
http://


strona mi sie podoba tylko zaduzo staników wiecej ciała





16.11.2005 15:44 mlody
http://


witam
jestem pelen uznania dla autorki strony, ale zdjrcia facetow powinny byc raczej umieszczane w innych miejscach, bo nie o nie tu chodzi!!! i jeszcze raz gratuluje pomyslowosci!!





16.11.2005 15:04 ktoś
http://


Witam uznanie za stronkę aczkolwiek nie powinno być męskich torsów w końcu chodzi tu o piersi.



« ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »




galeria amatorskiej fotografii pokacycka.pl

Napisali o nas:
FAKT

The Times Polska




Ownlog.com

Fotolog.pl

PokaCycka.pl



przyślij meilem swoje cycki / send me your tits

wielkość minimalna zdjęcia 600 x 400 pikseli / minimum pictures size 600 x 400 pix
pokacycki.eu@gmail.com
w e-mailu proszę zamieścić tekst o następującej treści: "Oświadczam, że jestem autorem zdjęcia i posiadam do niego prawa autorskie. Jednocześnie wyrażam zgodę na umieszczanie i przetwarzanie zdjęcia w galerii internetowej "pokacycki"."

Wszystkie dobrej jakości zdjęcia będą umieszczane w galerii fotograficznej najszybciej jak to tylko możliwe. na meile z pytaniami "Dlaczego jeszcze nie umieściliście mojego zdjęcia?" nie odpowiadam.



uprzejmie proszę o kulturalne komentowanie. w razie nie trzymania się zasad dobrego wychowania, IP łamiących te zasady będą blokowane

/I would love to hear your comments but would appreciate good manners. please be polite or I will have to block your IP




[Księga gości]



archiwum 2005
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień

archiwum 2006
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
pazdziernik
listopad
grudzien
archiwum 2007
styczeń
luty
marzec
kwiecien
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień

archiwum 2008
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień


LINKI








ogól bobra








yahoo