Komentarze

cycki numer 867.



galeria foto. pokacycka.pl





Komentarze:
20.09.2006, 22:51 :: 217.70.48.88

wspaniałe zdjęcie Piękny naskórek Temat przewodni znakomity
29.08.2006, 14:35 :: 62.233.181.198

RafalPGR

Mało widać ;( Ale i tak bym przytulił
27.08.2006, 23:52 :: 83.5.149.199

alamakota

ładna fota, podoba mi sie :)
26.08.2006, 23:55 :: 81.219.231.40

MR.B

sliczne . piekny sutek
22.08.2006, 12:43 :: 83.18.64.148

Puchaś Kobitek do:fan -

masz rację tyle tylko ,że jeśli kierując się swoim zamiłowaniem do roli i robienia gnoju, pisząc chłopy miałeś na myśli (ja wiem - abstrakcja,trzeba myśleć) chłopów,to z tych,których znam to Ty nie znasz żadnego,więc albo zgadujesz (sama nie wiem bo to obce chłopy) albo blefujesz,albo chcesz się przypucować do mnie,co jest nierealne, nierealne,gdyż...mój imiennick (czyli Kubuś Puchatek) był co prawda najlepszym przyjacielem Prosiaczka,ale nie świnii...wiesz o co cho? Pozdro nieustajace
21.08.2006, 18:01 :: 83.9.244.213

slaw

świetne zdjęcie gratulacje
21.08.2006, 16:50 :: 83.14.242.122

fan

PU-KO,ja myślałem że te Twoje kumple to fajne chłopy,a tu mi wyszło no sorki,ale bardziej chłopy niż fajne,sorki,sorki!!
20.08.2006, 15:47 :: 82.177.1.34

skorpionik

Do Puchaś Kobitek : Sądzisz że mogą być kłopoty z tresurą ? Chyba nie - założymy na ryj kaganiec , kupimy smycz z ćwiekami ( jak będzie niegrzeczny - dostanie po dupie ) , worek karmy i jest nasz...:) Pozdrawiam !
20.08.2006, 10:15 :: 83.6.75.67

Andrzej do PK

Namiary mi gdzieś powcinało w kompie.
20.08.2006, 10:15 :: 82.177.1.34

skorpionik

Do Andrzeja : Mają wskazówke - zaczną od szukania teki , a dzielnicowy naprowadzi ich na właściwy trop...Życze miłego tygodnia i dzięki za wsparcie ! Też ''pokazałeś ząbki '' Pozdrawiam !
20.08.2006, 10:04 :: 83.6.75.67

Andrzej do Puchasia:)

Czy jesteś pewna,że kumple z baru wiedzą co to biblioteka i w jakim leży kraju?
20.08.2006, 09:35 :: 83.6.75.67

Andrzej

Do Puchasia i Skorpionika.Widzę,że nieźle sobie radzicie.Bydło już prawie zapędzone tam gdzie jego miejsce.Czyli do obory.No to jestem spokojny.Wyjezdżam na tydzień.Bawcie się dobrze.:)))




20.08.2006, 02:17 :: 83.20.111.214

PAGO

Ciekawe, ale ....
20.08.2006, 01:31 :: 83.18.64.148

Puchaś Kobitek

do: skorpionik - mam już w domu zwierzątko,niby kundel a mądrzejszy od tego tam niedouczonego,ale skoro uważasz,że będzie to gest swiadczący o naszej inteligencji i kulturze osobistej...ok...
do: fan...tej! fan...
do: skorpionik - nie mogę się przemóc,zawsze takie okazy wzbudzały we mnie odrazę... zmieniamy kolejność działań-najpierw tresura,potem oswajanie,na koniec papu- i bierz to na siebie,bo ja nie byłam szczepiona na te odzwierzęce... :Ja pomogę Ci trochę...
do: fan...tej! Lession number łan (po naszemu lekcja numer 1) - daj łapę!
Lession number tu (tu sam się domyśl)- sprawdź w słowniku poprawnej pisowni (to taka książka do zdobycia w bibliotece,co to biblioteka spytaj kumpli z baru) każdy wyraz,który popełnisz tu na blogu!
Lession fri (pewnie się domyślisz) - daj głos!
do: skorpionik - teraz Twoja kolej...Pozdro - a co do nieparzystej - nie oglądałam 4 i Szarika,ale z czasem może być cool!
19.08.2006, 22:56 :: 82.177.1.34

skorpionik

He he - ale szczur ( fan ) śmiesznie się odgryza...Słuchajcie - jakby to nakarmić , oswoić i troszke wytresować byłby nawet sympatyczny...:)
19.08.2006, 21:15 :: 83.14.242.122

fan

PU-KO,Tfuj mozg jest w fatalnym stanie,wyluzuj!!
19.08.2006, 14:37 :: 83.18.64.148

Puchaś Kobitek do:fan

która stronkę nie otworzę tam ty... niedługo będę się zastanawiać nad otwarciem pokrywy muszli klozetowej...tej? ten nick to od:
1.fanatyka
2.fantasty
3.wachlowania (kombinuj,kombinuj)
4.fanaberii
5.czy cię tak poj..... ,że sam/a nie wiesz?

19.08.2006, 12:20 :: 81.219.217.130

rukia

a mi się to kojarzy z młoda matka szykującą się do karmienia niemowlęcia. zdjęcie kompletnie aseksualne - gorzej - wywołujące skrepowanie. mam wrażenie że kogoś podglądam:/. piers może i ładna, ale skojarzenia nie te...
19.08.2006, 11:50 :: 83.14.242.122

fan

Sorki! Nie wiedziałem że to trans...
19.08.2006, 11:26 :: 83.68.67.190

Rudi do fan

jesli juz to używaj rodzaju żeńskiego. już ona Ci wytłumaczy czy ma swoje zdanie. pozdrowienia Puchasiu :P
19.08.2006, 11:10 :: 83.14.242.122

fan

Czy kretyn PU-KO miał kiedykolwiek własne zdanie o czymkolwiek !
18.08.2006, 16:03 :: 83.68.67.190

AlphaMale


Niewiele tu mozna o cycku powiedzieć. Tylko tyle, że:
- ładna skórka
- ładny suteczek
- fajna ścierka do cycków :-)

czekam na coś wiecej i niech sie kobitki przyznaja śmiało ktore fotki są ich.
18.08.2006, 15:27 :: 83.18.64.148

Puchaś Kobitek

nice całkiem nice...
18.08.2006, 12:05 :: 193.238.40.221

Yukichiro

Całkiem fajne zdjęcie :) aczkolwiek za bardzo piersi nie da sie ocenic, mogę powiedziec jedynie że skóra bardzo ładna...
A ten biały skrawek materiału.. ? Prosty bo prosty.. ale przyznaję ze rozkosznie wyglada ;)
18.08.2006, 12:00 :: 83.17.148.222

Kapitan Nemo

A ja się trochę wstydzę :-)
18.08.2006, 08:40 :: 83.13.97.26

Jerzy Lebioda


Sutek bardzo fajny a resztę trudno ocenić. Francuz na paznokciu jakiś nie tego ;)

18.08.2006, 07:56 :: 72.88.135.65

K1960

TAKIE SAMO SOBIE MALE NIC..
17.08.2006, 23:36 :: 83.20.7.146

mili_vanili

za jakąś szmatką - moje pierwsze skojarzanie

17.08.2006, 23:30 :: 83.13.42.98

kaziq

łeee tylko tyle ;)
17.08.2006, 22:52 :: 80.54.176.102

marines

niezly cycus:)))))))))))
17.08.2006, 22:17 :: 83.6.95.149

Andrzej

Coś fajnego z kuchni przypomina.Noco?W kuchni różne rzeczy można robić
17.08.2006, 22:06 :: 82.177.1.34

skorpionik

Do franko : Tobie nie wchodze - a jeśli chce Ci się rzygać to pewnie efekt nieświerzego jedzenia z targowiska... Czasami nie warto oszczędzać Pozdrawiam
17.08.2006, 21:46 :: 213.158.197.33

franko_jf

Ciekawe ujęcie i pierś też godna uwagi ! Sory, ze to piszę ale SKORPIONIK nie cukruj i nie właź bez wazeliny innym do d..y! bo rzygać mi się chce! jeśli Cię uraziłem to z góry przepraszam ! też nie jestem ideałem ale nie szukam poklasku u innych! jeszcze raz sorka !
17.08.2006, 21:46 :: 83.15.102.218

mała23


eee, szto eto???

17.08.2006, 21:19 :: 82.177.1.34

skorpionik

Przepraszam za błenda :) To z pośpiechu , przepracowania lub głupoty ! ( najbardziej prawdopodobny ostatni wariant ) ;)
17.08.2006, 21:13 :: 83.24.15.125

figus

a gdzie reszta kobieto?
17.08.2006, 21:11 :: 217.97.160.6

waldemarek

to zdjęcie ma w sobie urok a sutek pierwsza klasa
17.08.2006, 20:56 :: 82.177.1.34

skorpionik

Do właścicielki : fajne ! Pokarzesz więcej ? Prosimy !!!!
17.08.2006, 20:54 :: 82.177.1.34

skorpionik

Do Rudi : może obgryza paznokcie ? No dobra - żartowałem...:)
17.08.2006, 19:45 :: 83.28.229.38

Mruczanka

Jak dla mnie to jest to bardzo erotyczne i zmysłowe zdjęcie :)
Śliczna brodaweczka :)
17.08.2006, 18:46 :: 83.68.67.190

Rudi

takie niby artystyczne miało byc? takie, że to niby nie chcę pokazać, ale pokazuję? i właściwie się udało. z całkiem dobrym efektem. fotka działa, na wyobrażnie tych co ja posiadają. ładny suteczek. tylko sie doczepię, że paznokiec mi sie nie podoba, bo ja malowanych w szpic nie lubie.
fotolog.pl :: Wróć