Komentarze

cycki numer 865



galeria foto. pokacycka.pl





Komentarze:
11.12.2007, 00:01 :: 84.10.20.189

hehehe

ale brzydka szmata
25.11.2007, 14:23 :: 80.54.176.34

Kondi

oooooooo,lubie takie hentnie bym cie przejechał
24.10.2007, 22:34 :: 81.18.212.125

busty

co za szmaciara brzydka okropnie
21.09.2007, 02:04 :: 85.5.241.142

Busty Merilyn Fotos

Bilder von Anya Sakova auf www.grossetitten.biz :-)
08.09.2007, 22:27 :: 89.78.52.249

tom

heheheh gruba swinia GDZIE ONA JEST ATRAKCYJNA ZYGAC SIE CHCE MACIORA!!!!!!!!
28.08.2007, 13:05 :: 83.23.11.140

gość

ej maleńka masz zajebiste te dydle może pobawimy się w hiszpana.
A potem cię wezme na bata i do rana.....
Jesteś zajebista
14.08.2007, 17:29 :: 83.4.105.130

Brunon

Ale Ona jest śliczna. Ma super brzuszek, piersi jeszcze lepsze a twarz cudowna. Chciałbym mieć taką dziewczynę;]
05.08.2007, 13:06 :: 62.21.56.104

XXXMEN

Bea Flora ta super zajebista laska mój ideał kobiecego piękna. Uwielbiam takie krągłości
na dodatek piękna twarz (której tu nie widać)
Polecam Jej inne zdjęcia trochę tego jest w necie.
04.08.2007, 23:42 :: 86.111.97.182

Witaj

Witaj
26.07.2007, 16:33 :: 83.20.10.111

ładny cycek
wow
20.07.2007, 02:29 :: 87.99.0.44

W

ya make me feel
12.07.2007, 10:00 :: 85.221.206.236

Małgorzata z Poznania

Bea Flora-cudowna kobieta, jak wyglądają przy niej te, które mają się za ładne i seksowne i te szare na spotykane na ulicy.
10.06.2007, 22:58 :: 212.122.214.1

Witaj... masz przepiekny biust... skontaktuj sie ze mna na maila... a moze jakies nowe zdjecia? Odwdziecze sie tym samym

poprawka co do maila :P ten jest wlasciwy

greatmaster888@buziaczek.pl

pozdrawiam
09.06.2007, 19:01 :: 212.122.214.1

Miłosz

Hej... Bardzo ładna pierś... nie dość że duża to jeszcze piękny kształt... Jeśli można to chętnie obejrze Twoje zdjęcia w innym ujęciu... I swoje tez gwarantuje... Wiec jesli sie zdecydujesz to slij na milek8@buziaczek.pl
31.05.2007, 16:08 :: 86.145.9.72

MAXIMUSSS1@WP.PL

BARDZO LADNE PIERSI PODOBAJA MI SIE NIESAMOWICIE:-)
12.05.2007, 15:09 :: 83.13.115.2

to jest przeciez ewa sonnet.tylko cycki ma zaje............bo ryj to do dupy.
06.05.2007, 10:31 :: 84.10.128.190

FOX

jesteś zajebista chodż na bolca
19.03.2007, 23:55 :: 212.2.99.41

omen

Jestes spoko dupka i masz spoko cycuszki bym cie wzial na bata i bym ci wylizywal non stop!! KOCHAM CIE!!!!!
01.03.2007, 08:57 :: 83.18.64.170

DamiN

jak na zdjecu dobrze widze to nie tylko cycuszki sa piekne w ty ciele !!!!!!!!!!!!
17.02.2007, 15:32 :: 62.29.134.2

pimpek

bardzo ładna piękna kobieta;)
16.02.2007, 12:51 :: 83.168.96.129

adeek

Patrycjo- wlascicielko tego szitu....wspomnialas: ladne cycki? wez sie pierdol**j czym ciezkim w ten pusty leb.. A potem idz i nie grzesz wiecej.
14.02.2007, 11:05 :: 213.238.107.115

majki

ładna buźka i ładny cycuszek drugi napewno też :) mniam
11.02.2007, 19:31 :: 83.27.4.236

Karolek

piekne cycuszki i widac ze piekpa dziewczynka
10.02.2007, 03:40 :: 158.75.238.85

czeyenek sam jestes sztuczny baranie
30.01.2007, 19:02 :: 83.19.88.98

QAS

Panowie, Bea Flora to kobieta a nie tylko biust.Jest urocza ityligentna-takie są Polki.Cieszyc się nam ze takie dziewczyny mamy.
17.01.2007, 07:47 :: 83.13.116.34

Trz.....

no ładnie ktoś napisał ze to jego sasiadka a ciekawe czy chociaz wie
z jakiej wioski ona pochodzi bo ja akurat
wiem z Sr.....
05.01.2007, 23:53 :: 88.199.132.4

Sebas

CYCKI PRAWDZIEWE I CO NAJśMIESZNIEJSZE ZNALAZłEM TO PRZYPADKIEM A TO MOJA SąSIADKA Aż NIE MOGE W TO UWIEZYć
04.12.2006, 10:53 :: 80.54.44.200

Walery

To Bea Flora a nie Ewa Sonnet barany :)
24.11.2006, 09:36 :: 83.10.13.173

Saurus

ta pani moze nawet i w kreskowkach grac ale hohoski ma niczego sobie!
jest gdzie sie wtulic i pojechac...

az milo..
31.10.2006, 09:39 :: 193.239.81.172

Czeyenek

WSPANIAŁA PIERŚ.Szkoda tylko że sztuczna i pani z filmów dla dorosłych

18.10.2006, 08:25 :: 80.244.139.70

tere fere to są cycki Ewy sonnet
07.10.2006, 22:52 :: 194.146.219.130

mientki

jedno z lepszych jej zdjęć z netu... Bea i jej cudowny biust robi furore... :D
30.09.2006, 15:06 :: 83.28.200.69

ale wypas !!! ;)
25.09.2006, 14:26 :: 217.153.136.198

Jaras

Czy cos wat wspaniałego moze istnieć w rzeczywistości? CUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!
19.09.2006, 02:13 :: 193.239.81.172

Czeyenek

Wspaniałe piersi.Tylko pozazdrościć.Aż się chce piaścić......
13.09.2006, 16:30 :: 83.21.5.217

mirnos

lubię duże - nie wiem dlaczego ale lubię zawierać znajomości koleżeńskie z kobietami o dużych piersiach iść w ich towarzystwie do kawiarni na spacer chociaż nie jest moją dziewczyną to lubie takie towarzystwo. Pa Gdybyś chciała się odezwać ma piękna ze zdjęcia to pisz śmiało mirnos@o2.pl
13.09.2006, 09:44 :: 213.238.94.51

hans

no no no, jest się czym pochwalić... bardzo ładna pierś
08.09.2006, 09:55 :: 217.99.93.32

Kicia

Ładny cycuszek, ale brodawek nie widać i zdjęcie dziwne.
29.08.2006, 14:51 :: 62.233.185.146

kwinto

zajefajne:)
28.08.2006, 16:25 :: 80.48.30.2

fantek25

Ciekawe, czy Bea Flora dalej przebywa w Londynie. Jeszcze półtora miesiąca temu mijałem się z nią na ulicach w Hounslow. Wtedy nie wiedziałem kim jest dopiero wczoraj znalazłem jej foty w necie i szok. Dobra jest
26.08.2006, 16:54 :: 80.137.13.204

schöne titten babay
24.08.2006, 13:02 :: 212.244.115.38

gall anonim

z jakiejś strony porno.
widać na pierwszy rzut oka.
24.08.2006, 12:45 :: 83.19.182.12

Ka

Cyc większy od mózgu;-)
23.08.2006, 19:14 :: 80.50.252.38

krzysiek

ładny kształt :) ładny kolor:) i ładny rozmiar :D:D:D buska dla pani na zdjeciu :*
23.08.2006, 08:28 :: 213.77.219.186

correct me if I am wrong

tak z ciekawości...duzo się tu pisze o biustach zadbanych. szczerze powiedziawszy pierwsze skojarzenie jakie przychodzi mi na mysl na slowa"kobieta zadbana" to lsniace włosy,dobrze dobrana fryzura, opilowane paznokcie, zdrowa cera, dobrze dobrany makijaz, zeby w dobrym stanie, pedicure, depilacja, dobrze nawilzona skóra ciała (np. nogi, łokcie, łydki, dłonie). a co z biustem? co znaczy BIUST ZADBANY?chyba nie bardzo ma sie wpływ na jego wyglad oprocz np zmiany jego odcienia w solarium? dziewczyny...dbacie o biusty?
22.08.2006, 23:58 :: 217.153.161.178

Nowy

To jest zdjewcie Bea Flora z busty.pl Zreszta jest powycinane, ona ma cała sesję z kostakmi lodu..
Pozdrawiam
PS. Jak ktos wie gdzie mozna wrzucic spakowane fotki z bysty.pl (ponad 4000) niech da znac unieszvcze
kozumar@o2.pl
22.08.2006, 20:04 :: 83.11.68.16

zdjecie z serwisu busty.pl !!!!

USUNĄĆ !!
22.08.2006, 19:03 :: 83.142.9.1

james

to jakiś PIC.......
22.08.2006, 14:07 :: 195.38.12.250

KAZ

Została pewnie uśpiona i ktoś zabawia się. Tym kimś jest pewnie inna kobitka. Ciekawe jaki ma cycuszki?
22.08.2006, 11:44 :: 83.22.39.186

mozler

ale paskudne fuj

21.08.2006, 23:34 :: 87.206.104.189

to są najpiękniejsze cycki w polsce - t o bea flora
21.08.2006, 19:36 :: 83.142.9.1

james

skorpionik....ty jeszcze żyjesz...?

21.08.2006, 19:33 :: 83.142.9.1

james

tym lodem byc........nie tym plastikiem...
21.08.2006, 17:43 :: 83.8.156.80

kiman

Wlascicielko Patrycjo dam sobie uciac ale to nie jestes ty tylko Bea Flora a jesli sie myle to moge zasypac cie fotkami z ta twarza ktora jest tu wstawiona
21.08.2006, 14:35 :: 83.24.239.84

mała_m

patrzac na to zdjecie, mam dosc powazne klopoty z perspektywa...ktory to cycek? prawy czy lewy?;) a powaznie, to pewnie w takich momentach na pewno nie patrzy sie jak zdjecie wyjdzie, ale ja jestem na nie, choc sam biust na pewno z kategorii tych jedrniejszych i zadbanych.
21.08.2006, 09:13 :: 83.13.69.42

EMILjo

znowu jakieś sylikonowe wycinki z porka...
21.08.2006, 08:54 :: 83.13.97.26

Jerzy Lebioda


W całej tej dyskusji jaka się tu rozpętała pocieszający jest jeden wpis. Tak, tak to nasza Adminka utęskniona... jupiii... ona żyje ;)
Pozdrowienia
JL

20.08.2006, 20:09 :: 83.9.59.196

frodo

Big CYC ;).
20.08.2006, 17:58 :: 217.153.136.195

Anter

To zdięcie jest ze strony erotycznej

20.08.2006, 15:33 :: 83.20.238.38

staff

rewelacyjne!!!!!!!!


20.08.2006, 12:35 :: 87.207.60.224

superman

Nie Ewa tylko Bea Flora jak juz ;)
20.08.2006, 02:16 :: 83.20.111.214

PAGO

The Best !!!
20.08.2006, 02:00 :: 194.187.181.212

Swapfile

Ewka Sonet. Komus dac oryginal tej foty?
19.08.2006, 23:30 :: 81.219.217.130

rukia

dzieki fan;) komplementów nigdy za dużo:D
19.08.2006, 23:20 :: 83.14.8.50

malin28

DO PSEUDOwłaścicielki :
nieładnie sie podszywać pod kogoś innego jak nie masz co pokazać na tym blogu to sie nie wpychaj ze zdjęciami z netu a jak masz to pokaż...
19.08.2006, 21:55 :: 83.14.242.122

fan

rukia,podobasz mi się i wcale nie żartuję,jesteś fajna!!
19.08.2006, 21:46 :: 84.10.41.71

buddy777

o jezu o jezu!!
19.08.2006, 14:26 :: 83.18.64.148

Puchaś Kobitek do:fan

ani czytać ani pisać,że o myśleniu nie wspomnę... ty! a może ty jesteś dobry/a w inne klocki? np lego.... chociaż poziom jaki reprezentujesz wskazuje na to,że twoja edukacja zatrzymała się na poziomie starszaków i to tak dawno,że jeszcze lego nie były tak popularne...
19.08.2006, 12:28 :: 81.219.217.130

rukia

komus się chyba bardzo nudzi....
19.08.2006, 10:21 :: 83.14.242.122

fan

Bardzo duży rozmiar kretyństwa prezentuje niejaki Kobitek Puchas,ale jak to mówią,w tym kretyństwie jest metoda,to dla tych co popierają!!
19.08.2006, 10:13 :: 83.15.32.130

bardzo ladna
19.08.2006, 10:11 :: 83.68.67.190

Rudi

a to mała gnidka ta pseudo właścicielka :P
19.08.2006, 06:26 :: 151.203.50.24

Louboy

Icing down the swelling?
19.08.2006, 01:46 :: 193.238.40.221

Yukichiro

Fakt, Ewa Sonet... nieźle...
Gratulacje dla Puchaś Kobitek.

Mi sie cycki Ewy soet nie podobają.. wyglądają jakby ważyły z 10 kg :/ i nie pasują do reszty ciała..
18.08.2006, 21:40 :: 83.29.162.154

krzysiek

ten silikon zaraz pęknie
18.08.2006, 21:23 :: 83.168.61.136

pokacycki

bo nie ma jak ;/
18.08.2006, 21:14 :: 212.244.115.38

adrian

buhahahahaha brzydkieeeeee
18.08.2006, 17:12 :: 83.15.102.218

mała23


potwierdzam - bea flora
bez sensu - po co to ludzie robicie???
czemu adminka tego nie sprawdza????

18.08.2006, 17:12 :: 83.5.116.91

XXL

to chyba Ewa Sonet, a jak nie to rewelacja
18.08.2006, 17:00 :: 83.13.42.98

kaziq

cyc proporcojnalny do reszty ciała :]
18.08.2006, 16:35 :: 83.7.8.177

kola

"Wszystko co chcielibyście wiedzieć o seksie", ale może sie mylę:-)
18.08.2006, 16:21 :: 83.68.67.190

AlphaMale

Widziałem kiedyś w jakims filmie cos takiego. Facet został zaatakowany przez gigantycznego cycka... i wiecie czego sie dowiedział?... Że one zazwyczaj występują parami!! to gdzie do cholery jest ten drugi?
Jeśli ktos kojarzy tytul filmu to będę wdzięczny za pomoc w przypomnieniu. Nie wiem czy to nie Woodiego Alena.

PS
Gwiada porno w stargardzie szczecińskim :-)))


18.08.2006, 16:21 :: 83.6.88.177

Andrzej do PK

No...tak...Nie będę niczego szukał.Wierzę Ci.
18.08.2006, 15:08 :: 83.18.64.148

Puchaś Kobitek

Gdyby były problemy to na Onecie wpiszcie w wyszukiwarkę bea flora i klikajcie na 3 link...
18.08.2006, 15:02 :: 83.18.64.148

Puchaś Kobitek

Po zapoznaniu się z przedstawionymi tutaj argumentami za i przeciw oraz stanowiskiem właścicielki zdjęcia...PROPONUJĘ ..... powołać komisję śledczą w składzie: Puchaś Kobitek -dla wyjaśnienia sporu.
Protokół ze śledztwa przeprowadzonego przez w/w komisję :
www.busenwunder.pl/html/whatsnew.html - szukać pod datą : 07/28/04;
www.busty.pl/html/bea/kostkilodu/duże/dcp2610.jpg;
na tym protokół zakończono i podpisano-Puchaś Kobitek.
DROGA WŁAŚCICIELKO!!!!!PATRYCJO!!!
bujaj się z tej stronki i niech twoje kaprawe ślepia więcej jej nie oglądają...są w necie jeszcze strony dla takich imbecylów-polecam! Pozdro dla naszych detektywów!
18.08.2006, 14:11 :: 83.19.182.12

M.

TRAGEDIA!!!
18.08.2006, 12:38 :: 83.11.162.94

Loki

Ludzie!! Przecież to jest Bea Flora! A tak przynajmniej ta osóbka się podpisuje na sowich stronach...Bardzo proszę: nie zrzynajcie zdjęć pornogwiazdek tylko sami (w domyśle SAME) poażcie co macie:-)
18.08.2006, 12:01 :: 193.238.40.221

Yukichiro

Jak dla mnei to jakieś ten cycek nie prawdziwy... Po za tym.. to lewy czy prawy?
18.08.2006, 09:47 :: 83.9.62.139

czarek

wlascicielka-patrycja a raczej "wlasciciel-patrys" chyba, jak wstawiasz fotki z netu to poszukaj takich, ktorych nie da sie znalesc w 5 sekund
18.08.2006, 09:35 :: 80.53.143.212

errare hummanum est
18.08.2006, 09:07 :: 87.206.107.188

maackW

Jak mozna tak spieprzyc sobie cycki. Niesmaczne.
18.08.2006, 08:35 :: 83.13.97.26

Jerzy Lebioda


Normalnie się pogubiłem. Gdyby nie słowo wyjaśnień właścicielki dałbym sobie obciąć, że to z netu.
Chyba skoczę do Stargardu ;)

18.08.2006, 08:00 :: 72.88.135.65

K1960

gratuluje wlascicielce odwagi...a piersi sa wcale a wcale...bardzo piekne..
18.08.2006, 07:29 :: 80.55.180.150

kris

ja jako preferant mniejszych biustów mówię stanowcze nie takim baryłom... obleśne... obrzydliwe... ogromnie nieatrakcyjne, a samo zdjęcie nie jest erotyczne a obleśne...
18.08.2006, 00:33 :: 83.28.222.20

hmm...

za jaki kolczyk ? ;)
17.08.2006, 23:33 :: 83.18.61.66

milosz

ces wszystkim:) do wlasnicielki-;) nie trzeba bylo go tak ciagnac za ten kolczyk bo widac ze cyc jest ewidentnie ciagniety wrrr az ciarki przechodza:) heh ale gratuluje ladnego wygladu cycuszkow:) czekam na nastepna fotke ale obu i w lepszym ujeciu:)
17.08.2006, 23:32 :: 83.13.42.98

kaziq

polskie polskie niejakiej "bea" polskiej aktorki filmow xxx
17.08.2006, 23:02 :: 83.31.192.202

Alexa-les


Super !
17.08.2006, 22:58 :: 83.68.67.190

Rudi do właścicielki

nie droga kobieto, nie myslimy, że jak ładny biust tomusi być silikonowy. wierzymy w urodę naturalnych. a zdjecie jest po prostu troszke mylące, dlatego sprawia wrazenie jak z filmu porno. ale dziekujemy za wyjasnienia. pozdrawiamy :D
17.08.2006, 22:52 :: 80.54.176.102

marines

szkoda ze nie polskie
17.08.2006, 22:47 :: 195.187.253.210

właścicielka-Patrycja

Niestety nie jestem Ewą Sonet. z net-u też nie pochodzę. Mieszkam w stargardzie szcz. i mam się dobrze. Cycek nie jest silikonowy-myślicie że jak ktoś ma ładne cycki to zaraz muszą to być silikony? Bzdura!!!
17.08.2006, 22:09 :: 83.6.95.149

Andrzej

Cycuszek faktycznie trochę nazbyt nabrzmiały wygląda mimo to fajnie,a ten lodowy wątek też jest intrygujący.
17.08.2006, 21:38 :: 213.158.197.33

franko_jf

trudno ocenić-zerżnięta fotka ze strony internetowej-możliwe, ale cycek to zawsze będzie cycek! ciekawy
17.08.2006, 21:11 :: 83.24.15.125

figus

Bardzo ładny cycuszek.Dziewczyna też jest piękna.Zadko sie zdaża aby te dwie żeczy były u jednej osoby.
17.08.2006, 20:45 :: 82.177.1.34

skorpionik

A mnie przez ten pasek na oczkach kojarzy się z ''kryminalnymi'' :)
17.08.2006, 20:42 :: 82.177.1.34

skorpionik

Do Rudi : myślisz że zbłądziła ? :) :P
17.08.2006, 20:17 :: 83.2.16.82

ZADBANY SPRZĘT

8/10
17.08.2006, 19:39 :: 83.28.229.38

Mruczanka

Pomysł na zdjęcie z kostką lodu bardzo fajny ale jakoś nie bardzo mi się jednak podoba ...niby ładna skóra, niby powinno być erotycznie a wyszło tak nienaturalnie i tak sobie...
17.08.2006, 19:32 :: 83.8.109.232

kiman

panowie to jest Bea Flora daje sto %
17.08.2006, 19:16 :: 83.21.62.193

Mondello

mam wrazeni,że to znowu fota z jakiegos pornosa :/
17.08.2006, 19:12 :: 83.238.50.1

A

wymina,niesmak
17.08.2006, 18:52 :: 83.68.67.190

Rudi

to mi wygląda na kolejna fotka z jakiegoś portalu dla onanistów. a można było zamieścić w to miejsce inne ładne zdjęcie. jeśli sie myle, to trudno. errarum humanum est.
17.08.2006, 18:25 :: 83.15.152.42

aster

przecież to jest ewa sonnet widziałęm już te zdjęcie sto lat temu ale swoją drogą jest mistrzowskie
17.08.2006, 18:19 :: 83.25.235.253

gogo

wow, ale balony silikoniki ale notka 6 za ładną twarz, laska musi być nie zła
fotolog.pl :: Wróć