Komentarze

cycki numer 804



galeria foto. pokacycka.pl





Komentarze:
25.07.2006, 00:48 :: 85.221.187.39

CUKIERPUDER

POWINNA TA PANI NOSIĆ JE NA SZELKACH
POLECAM SZELKI
06.07.2006, 23:20 :: 83.27.251.253

SeyNo

zwisy jak sie patrzy
04.07.2006, 19:36 :: 83.17.114.66

ww

widok z pod kata jest dlatego taka asymetria
26.06.2006, 22:01 :: 84.205.183.140

student

fuuuuuuuuj co za aasymetria. Lewy się podniecił i ucieka a prawy jeszcze śpi :*

26.06.2006, 11:40 :: 83.18.155.38

aga

to nie łysa pała ale ktoś ją chyba poprostu zadowala...
24.06.2006, 08:44 :: 83.27.116.245

kacper

za brzydkie

23.06.2006, 00:01 :: 83.14.8.50

malin28

XXL :D super
22.06.2006, 09:29 :: 83.6.95.64

jaco

Widziłem i czasem oglądam. Takie też lubię. A najbardziej lubię kochać kobiety. Reszta to imponderabilia. Jak jesteśmy w łóżku to nie sprawdzam nagle czy rozmiar i kształt mi pasują. Kobiety chyba wiedzą o czym piszę.
21.06.2006, 20:54 :: 81.219.217.130

rukia

ech znawcy,znawcy...
"nic tu nie wisi", "swój rozmiar mają, to muszą opadać" - wystarczy uruchomic wyobraźnię i w myslach rozebrać tę panią ze sweterka, a z krzesła się spadnie z powodu wizji:/

cortez - dlaczego małe A ma byc patologią? widziałeś kiedys filigranową kobietkę, wzrostu 160 z cycem rozmiaru DD? skoro produkują staniki w tkich rozmiarach, to widocznie to żadne dziwo. i tak się składa że większość pięnych biustów na tej stronie mięsci się w przedziale od B w dół, także nie ma się z czego śmiac;)
21.06.2006, 16:33 :: 83.16.183.34

Cortez

małe A.... nie popadajmy w skrajności, patologię... cyc też musi być a nie z przodu plecy z tyłu plecy pan Bóg stworzył cię dla hecy... nie za duże nie za małe lecz w sam raz :)


od razu żarcik sypnę:

Przychodzi do sklepu baba z małym biustem i prosi o stanik na swój rozmiar; a sprzedawca do niej: -na pryszcze to mamy maść... :D:D:D:D

hahaha ja to z krzesła spadam ilekroć przypomnę sobie ten żart :)
21.06.2006, 10:02 :: 213.76.16.189

xrt

ale cyce !!!! fajne są
21.06.2006, 09:52 :: 83.6.101.102

jaco

Nic jej tak znowu nie wisi. Przyciśnij swoje a zobaczysz zwis. Mają swój rozmiar i to całkiem niezły. Kocham taką naturę. A jak dziewczynapołożysię to będzie cudo. Są piękne. Jeśli do tego dochodzi kawałek ciała to jest boska
21.06.2006, 09:39 :: 83.15.102.218

mała23


jak już napisałam wcześniej, przy tych samych cyckach: nie podoba mi sie

19.06.2006, 20:20 :: 84.112.61.129

potfoszyc

sutek ale to nie ja wymyslilem tylko Lady M
19.06.2006, 19:23 :: 195.69.230.1

Niunia

Potfoszyc... a co Ty nazywasz "skwarkami"...? ;D
19.06.2006, 18:27 :: 84.112.61.129

potfoszyc

te mietkie mozna zawsze w staniczek upchnac i pelna bluzka, a rozmiaru nie napompujesz niestety
19.06.2006, 18:25 :: 84.112.61.129

Potfoszyc

wlasxicielka AA to sie pochwal. zeby nie bylo ze kazda myszka swoj ogonek chwali

19.06.2006, 17:59 :: 83.9.40.145

wlascicielka AA

Niach niach tu sie mozna dowartosciowac ;] juz ja mam lepsze cycki. Lepsze male A niz taki zwis do pepka
19.06.2006, 16:33 :: 84.112.61.129

potfoszyc

niom i ciagle rosna
19.06.2006, 11:03 :: 83.14.98.250

lopezu

Spore!
19.06.2006, 05:40 :: 84.112.61.129

potfoszyc

Roy moze i niema Mruczanka cyckof skoro tak mowi ,poco miala by klamac?
18.06.2006, 13:09 :: 87.96.25.220

NOWA

ja za szampanem tez nieprzepadam ale El Nino aka. Cortez nieuwazam wcale zeby alkohol byl tylko po to zeby do glowy uderzal bo mozna pic z umiarem i pod humor i ja tak lubie wlasnie dobre winko albo male piwko to jest to
18.06.2006, 11:53 :: 84.112.61.129

koneser

extra
18.06.2006, 09:51 :: 83.25.228.230

gogo

super piersi, lekko obwisłe ale mają prawo bo są duże gratulacje dla właścicielki. Pozdrawiam.
17.06.2006, 12:31 :: 83.11.27.198

kitek

fajne owlasione kolanko, piersi chyba juz tu byly albo byly podobne, poprostu duze to musza troche wisiec nie
16.06.2006, 19:57 :: 83.30.18.147

arctix

Przynajmniej paznokcie zadbane...:P
16.06.2006, 15:01 :: 195.69.230.1

Niunia

Są obwisłe bo bardzo duże, za to opalone i łapki też ładne... wg. mnie lepiej jak kobietka jest trochę pełniejsza i ma kawał piersi żeby facet nie mógł rękami objąć... to jest kobieta a nie takie szkielety które muszą chodzić w stanikach do których już ktoś wsadził drugie tyle piersi co one mają! ochyda! Ja napiewno nie powiem złe o tych Piersiątkach...
16.06.2006, 10:18 :: 83.16.183.34

El Niño aka. Cortez

Szampan bez bąbelków.... dla mnie na przykład to bez różnicy bo nie lubię napoji alkocholowych, nie smakują mi cholernie, a jak już pije to jak najszbyciej żeby w głowę strzeliło :) jak dla mnie jest to jedyny sens picia, :P :)
16.06.2006, 07:54 :: 172.163.31.137

K1960

NOWA..no pewnie ..czym jest sex bez gry wstepnej...jak szampan bez babelkow..
16.06.2006, 00:37 :: 213.158.197.37

KAYA

bardzo tak sobie , nie ma w nich uroku tak uroku ale czy panowie szukają uroku w piersiach kobiet pewnie niekoniecznie więcwszystko ok czyli jest ok
15.06.2006, 23:53 :: 80.50.251.84

antek

kobietkooo, nie pokazuj ich wiecejjj....
15.06.2006, 23:07 :: 83.16.183.34

El Niño aka. Cortez

niezaładnym*
15.06.2006, 21:06 :: 83.16.183.34

El Niño

Ty za to się obracałeś w nieza ładnym towarzystwie... moje kondolencje...
15.06.2006, 14:40 :: 84.112.61.129

Potfoszyc

Albo kapci ?
15.06.2006, 14:35 :: 84.112.61.129

potfoszyc

Leg chyba cyckow w zyciu nie widziales jak te tu to kapcie?

15.06.2006, 13:48 :: 83.144.98.247

leg

Ale kapcie!
15.06.2006, 13:38 :: 84.112.61.129

Potfoszyc

a te 805 To wogol skwarkof nie maja , a sie zachwycycie

15.06.2006, 12:50 :: 83.5.36.182

hmm

naturalne i dlatego są zajebiste :) troszke sobie obwisają ale co z tego duże są to mają prawo :) stawiam 9/10 :)
15.06.2006, 12:24 :: 84.112.61.129

potwoszyc

Lady M. Pokwal sie Wlasnymi , krytykowac jest duzo latwiej. t
15.06.2006, 12:05 :: 82.160.120.182

LadyM.

Nic szczególnego, chyba za bardzo działa tutaj siła grawitacji.
A i radze skończyć z opalaniem biustu - sutki wyglądają jak skawrki.
15.06.2006, 09:22 :: 87.96.60.224

NOWA

K1960 masz racje z tym ze kochani to niemoze byc szybki numerek a pozadny namietny sex i efekt murowany
15.06.2006, 09:21 :: 83.6.84.236

Andrzej do M

Uśmiechy Ci przesyłam..te z góry również..:)))
15.06.2006, 07:52 :: 172.144.112.62

K1960

przez miesiac codziennie po jednym razie ..efekt morowany..
14.06.2006, 23:00 :: 84.40.216.2

marian

Dotyczy uwagi Rafała. Jesli remont to ja się podejmuję.
14.06.2006, 22:59 :: 83.28.189.89

Mruczanka do...

ANDRZEJKU ...oczywiście,że pamiętam ...a nawet cieplutko pozdrawiam :)
14.06.2006, 22:58 :: 84.40.216.2

marian

Uwielbiam takie piersi.Po prostu super.
14.06.2006, 20:16 :: 84.112.61.129

potfoszyc

mnie sie podobaja
14.06.2006, 20:10 :: 195.13.39.193

Gap

NO takie sobie ;(
14.06.2006, 19:00 :: 83.6.84.236

Andrzej

Ile by lat nie miały to mnie się nie podobają
Mrucznko czy mnie jeszcze pamiętasz?
14.06.2006, 18:36 :: 83.16.183.34

El Niño

Więc ja ci w tym pomogłem :) poza tym ja się ciebie nie trzymam :P
14.06.2006, 17:10 :: 83.31.122.116

Natalia

ech...ja chyba nigdy nie zrozumiem fenomenu nieatrakcyjnych kobiet ktorym wydaje sie ze maja co pokazywac:/
14.06.2006, 17:08 :: 80.55.153.178

marek

feeeee brzydkie jak kupa!
14.06.2006, 16:21 :: 83.31.122.116

Natalia

ja nie sprecyzowalam czestotliwosci wiec odczep sie:P
14.06.2006, 15:20 :: 83.15.131.38

antek

..chyba jednak nie pokazywalbym takich piersi.... bardzo obwisłe.. i co to za owłosione kolano?!
14.06.2006, 15:02 :: 195.205.70.2

El Niño

Od kiedy to seks najlepszy na odchudzanie ? xD nawet godzinny w tempie 7200 uderzen to tylko przeciez jest jak lekka rozgrzewka. Żeby schudnac to trzeba zapie.... ostro, wiem cos o tym :)
14.06.2006, 14:36 :: 69.116.67.103

mala mi

te sa okropne... aj nie wiem co te baby sobie mysla jak wysylaja takie zdjecia.. przeciez tu nie ma sie czym pochwalic... ZWISY i do tego wstretne ogromne brodawki zawijajace sie pod cycki! nie ladne!!!! takie to powinny nie wylazic ze stanika!


14.06.2006, 12:51 :: 212.122.214.176

ogladacz

Sutki super.Duze piekne
14.06.2006, 12:26 :: 217.97.199.1

fotek

obrzydlistwo: obwisłe, wielkie i ogromnymi brodawami...:-/
14.06.2006, 11:47 :: 212.76.33.116

Kay

Kurczę, trochę dziwnie, wszystko wygląda jakby jakieś młodej dziewczynie doczepili piersi 10 lat starszej kobiety. Ale piersi są ogromne więc wiadomo, cudów nie ma, ale ja się zastanawiam nad brodawkami, co to dookoła nich jest???
14.06.2006, 08:16 :: 83.31.81.119

Natalia

o mnie sie nie martw o mnie sie nie martw ja sobie rade dam:P
14.06.2006, 07:50 :: 172.161.31.17

K1960

NATALIA...ty juz lepiej jedz nie rob zadnych dpswiadczen z jedzeniem...jest to prawda..sex jest dobry na kalorie..wiec jesli juz nayalio to kozystaj z niego..
14.06.2006, 02:02 :: 212.76.33.105

rasty

Dlaczego 90% piersi jest obwisłych ? Przeceiż czymś takim nie ma się co chwalić.
13.06.2006, 22:49 :: 87.96.103.4

NOWA

dziwne troszke takie dlugie ale pewnie w staniuku lepiej sie prezentuja ale ogolnie fajne duze ale sutki mi sie niepogobaja no i oczywiscie macie racje ten brzuszek troszke by mogl zostac wciagniety chociaz do zdjecia
13.06.2006, 21:02 :: 83.31.91.4

Natalia

z wlasnego doswiadczenia wiem ze na plaski brzuch najlepiej robi niejedzenie:)
13.06.2006, 19:44 :: 81.219.217.130

rukia do...

Mruczanka - wiele kobiet i przed 30 prezentuje podobny stan. a nawet gorszy. nietety. miejmy tylko nadzieję zę nie zechcą go nam tu pokazać;)

13.06.2006, 19:42 :: 81.219.217.130

rukia

ruch wspomaga odchudzanie, bez ruchu to się traci głownie mięśnie, a nie tłuszcz. pozaty nie da się zrzucić np. oponki bez odpowiednio dobranych ćwiczeń. m. innymi własnie na siłowni:)
zgadzam się w pełni z AŚ
13.06.2006, 19:41 :: 83.28.192.42

Mruczanka do...

RUKIA tak też niestety sądziłam, że właścicielka może być góra po 30-tce i dlatego jeśli tak jest faktycznie to zaniedbała biust, skoro dopuściła aż do takiego oklapnięcia:(
LA...mówiąc o zaniedbaniu miałam na myśli to co napisałam powyżej....a co do otoczek to była mimo wieku luźna uwaga.....mnie się za bardzo takie brodawki nie po prostu nie podobają....w tej akurat kwesti nie ma mowy o dbaniu czy nie..są jakie sa i tyle....ale mogą się podobać bądź nie ;)
13.06.2006, 19:11 :: 83.14.115.219

kip

pucek pewnie sam jesteśnaciągnięty
13.06.2006, 16:45 :: 83.31.141.194

Natalia

no wlasnie skad ten pomysl zeby schudnac na silowni?:) na odchudzanie najlepszy jest...seks:P
13.06.2006, 15:43 :: 83.16.183.34

El Niño

Nie na siłownie tylko kilka swetrow zalozyc w lato i biegać jak już, tak sie chudnie a na siłowni to sobie możesz kaloryfer zrobic jak już sadla nie masz :P, nie wiem co ty robisz w silowni, na odchudzanie... lepiej nie wnikajmy bo moga jakies brudy wyjsc... :P poza tym brzuch nie taki straszny, ale mógłby być mniejszy ale te cyce... skóra maskujące moro na pustynię, wymiona po kolana, sut jak moja pięść...
13.06.2006, 15:08 :: 83.31.75.176

Natalia

pan musi pania naprawde kochac...
13.06.2006, 14:04 :: 82.139.52.12

Rafał

Chyba juz brodawki się powycierały trochę. Widac że są do kapitalnego remontu.
13.06.2006, 13:46 :: 83.16.112.138

Pucek

troche obwisłe, pewnie ze wsi, w polu robiła i się naciagneły
13.06.2006, 13:00 :: 83.16.183.34

El Niño

litości....
13.06.2006, 12:19 :: 83.26.8.67

Kup porządny stanik, póki zupełnie nie opadły do pasa i znów tłusty brzuch...
Osttanio czytałam raport o kompleksach Europejek, na pierwszym miejscu jest wygląd brzucha. Na tym blogu znajdujemy odpowiedź dlaczego. Goń do siłowni, kobietko!:-)
13.06.2006, 11:53 :: 83.11.235.62

polo

-A ja uważam że są extra, :)
13.06.2006, 11:22 :: 83.20.123.15

PAGO

Mogą być. Nie są cudowne. Ale wazne, ze są.
13.06.2006, 10:43 :: 212.2.100.182

Bardzo ładne piersi wlscicielka powinn byc dumna z nich moj adrs sex000@poczta.onet.pl pozdrawiam
13.06.2006, 03:59 :: 172.153.46.79

K1960

piersi z gatonku...zmknac oczy i wziasc..dla mnie takie zniechajcajaco odpychajace.
13.06.2006, 01:23 :: 213.238.122.208

la

zaniedbane? a co, ma sobie kredka do oczu obrysowywac sutki zeby mialy bardziej wyrazna ,,otoczke"?!
12.06.2006, 23:55 :: 83.26.218.200

mlody

ale sa ok
12.06.2006, 23:47 :: 83.26.218.200

mlody

wlascicielko wazne ze sa naturalne.
12.06.2006, 23:24 :: 193.238.40.221

Yukichiro

Po dłoniach sądze ze to młoda kobieta... ale ma strasznie zaniedbae piersi. straasznie.... po prostu okropne.. i co to to jest to tam w rogu.. owłosione?
12.06.2006, 23:20 :: 83.18.7.61

JACU

SUPER CYCKI DUŻE NATURALNE O TO CHODZI A WASZE CHAMSKIE KOMENTARZE WSADŹCIE SOBIE W ....

WŁAŚCICIELKO WIECEJ ZDJĘĆ POZDRAWIAM
12.06.2006, 22:22 :: 81.190.52.143

Prezez3

To owłosione coś, to chyba kolano tejze Pani... :) tak rąsie sobie położyła... jak u siebie. A cyce... hmmm jak bochenki chleba.
12.06.2006, 22:01 :: 80.54.176.102

marines

super sutek i otoczka podobaja mi sie takie:)
12.06.2006, 21:28 :: 83.31.88.167

Natalia

ja tez jestem za tym ze wlascicielka ma okolo 30 lat...niestety...
12.06.2006, 21:16 :: 81.219.217.130

rukia

MRUCZANKA - wiek kobiety zdradza szyja i dłonie. sądząc po dłoniach tutaj, ta pani jest jeszcze mloda - taki biust można wybaczyć kobiecie 50 letniej, ale nie 30-latce! odcisnięty sweterek, tez nie dodaje uroku. i ta obleśna łysa pała:/ przydałoby się też wciągną brzuch, oponka ma większą średnicę od obwodu piersi. jedno z fatalniejszych zdjć
12.06.2006, 21:00 :: 83.28.247.192

Mruczanka

No faktycznie dość "wydłużone" i te brodawki takie "rozproszone" bez wyraźniejszej otoczki......ciekawe ile mają lat......wtedy mozna byłoby ocenić czy mają prawo być takie czy są po prostu zaniedbane....hmmm

12.06.2006, 20:51 :: 83.31.110.137

Natalia

tragedia
12.06.2006, 20:48 :: 83.24.231.162

zniesmaczony

a to mała łysa główka robi minetkę?:)))
12.06.2006, 20:47 :: 212.2.99.88

borgu

ciekawe czy ta owlosiona noga tez jest tej niewiasty?a cycki niezle
12.06.2006, 20:37 :: 217.79.145.83

ostry

stanowczo za.... dłuuugie ;)
fotolog.pl :: Wróć