Komentarze

cycki numer 801



galeria foto. pokacycka.pl





Komentarze:
03.12.2007, 19:05 :: 83.15.109.158

kevin

mniam mniam mniam
26.10.2007, 10:27 :: 83.14.133.50

gryzli

piękny cudowny i ta wspaniała jędrność a jak śę wam nie podoba to poco te głupie komentarze

19.04.2007, 12:30 :: 195.242.233.254

Ateh

Księżyc w pełni :D
07.08.2006, 18:40 :: 217.97.232.82

Tony

Świetne piersi dla mnie ok uwielbiam takie:)
25.07.2006, 00:46 :: 85.221.187.39

CUKIERPUDER

STACJA BADAWCZA NA PUSTYNI ?NOCĄ?
25.06.2006, 21:18 :: 83.14.154.130

pablo

i co dalej
23.06.2006, 18:12 :: 83.23.242.58

uwielbiam takie sciagnięte sutki bomba jak dla mnie a do tego wielkie piersi
22.06.2006, 23:56 :: 83.14.8.50

malin28

chmmmmm już gdzieś takie widziałem .....
21.06.2006, 09:36 :: 83.6.101.102

jaco

Masz rację to jest prawdziwa kolebka życia. Już czuję smak zapach i cudowną miękkość obu piersi.
20.06.2006, 22:00 :: 84.205.183.140

student

Gdyby nie ten kawałek ciuszka czy czegoś po prawej to można pomyślec ze to jakaś planeta z gigantycznym, ziejącym ogniem , wulkanem po srodku . Dziewicza, nieodkryta kolebka obcej cywilizacji .
20.06.2006, 18:24 :: 195.69.230.1

Niunia

To ma być podróbka 795!
20.06.2006, 14:11 :: 83.15.102.218

mała23


co mam skomentować????

sutek????

19.06.2006, 10:55 :: 83.14.98.250

lopezu

Ciężko ocenić tu coś, poza tym, że duży
16.06.2006, 22:02 :: 84.10.87.137

buddy777


księżyc??

16.06.2006, 19:59 :: 83.30.18.147

arctix

Tragedia.
16.06.2006, 12:53 :: 195.69.230.1

Niunia

Takie ujęcie już było tylko, że 1000 razy ładniejsze... pokarz dwie właścicielko! Albo jakoś ciekawie ale inaczaj..
15.06.2006, 12:09 :: 82.160.120.182

LadyM.

E, fu!
Nieapetyczne i odrzucające. Jakis taki zielony kolor i ten sutek jakby się przemieszczał.
14.06.2006, 23:37 :: 83.27.113.198

Maciek

okropne zdjecie
14.06.2006, 18:51 :: 83.6.84.236

Andrzej

..uwaga,uwaga...nasz statek kosmiczny zbliża się do planety Cycorius Maximus
14.06.2006, 12:24 :: 217.97.199.1

fotek

bleee!
14.06.2006, 11:48 :: 212.76.33.116

Kay

szczerze pisząc to nie lubię takich zdjęc, ujęć itp. Wyglądają tak sobie, więc nie ma co pisać. Może właścicielka skusi się na pokazanie całości
13.06.2006, 18:01 :: 83.31.91.4

Natalia

jak mozesz napisac niepoprawnie "no comments?!" zawiodlam sie na Tobie:P
13.06.2006, 17:59 :: 83.31.91.4

Natalia

obawiam sie ze ta piers juz byla...paskudna
13.06.2006, 14:09 :: 82.139.52.12

Rafał

To jest chyba jakaś planeta, a na górze wierrza nadawcza. Po spacerował bym po takij planeci.
13.06.2006, 13:36 :: 83.26.8.67

Nie podobają mi się tego typu zdjęcia.
Pokaż obie.
13.06.2006, 12:59 :: 83.16.183.34

El Niño

Noł koments

13.06.2006, 11:19 :: 83.20.123.15

PAGO

KSIEZYC WSCHODZI ...
13.06.2006, 04:08 :: 172.153.46.79

K1960

pelna ta piers..moje usta tez..nawet nie chce mi sie jej opisywac.
13.06.2006, 00:00 :: 83.26.218.200

mlody

co to jest ksiezyc w blasku slonca?
12.06.2006, 23:01 :: 193.238.40.221

Yukichiro

Nie bardzo w moim typie. zdjęcie też nie ciekawie pręzentuje cycuśka.
12.06.2006, 22:15 :: 81.190.52.143

Prezez3

Nie wiadomo czy jest wielki... z takiego ujęcia nic nie wynika. Nawet kształt jest nieznany... ino brodawka i to do tego jakoś taka krzywa :/
12.06.2006, 22:07 :: 83.23.221.196

qra

maga kule chlopaki no co wy ściągnięty sutek to jest to
12.06.2006, 21:56 :: 80.54.176.102

marines

wirlgasny cycek fajny!
12.06.2006, 21:24 :: 81.219.217.130

rukia

angielski puding bozonarodzeniowy?:/
co jest takiego fajnego w ujęciu jednego cyca, że co drugie tu takie? jeszcze zeby chociaz był idealny, a tak mamy świtne zbliżenie na ozstępy
12.06.2006, 20:53 :: 83.28.247.192

Mruczanka

No właśnie...nie lubię takich ujęć ....no ale napiszę ,że chyba fajna ta brodaweczka ale tylko chyba ....pokaż w całości oba cycusie :)
12.06.2006, 19:42 :: 81.190.44.134

daned

Co to za moda na pojedyncze cyce? Czy drugi jest inny?
fotolog.pl :: Wróć