Komentarze

cycki numer 702

galeria foto. pokacycka.pl





Komentarze:
02.02.2008, 19:02 :: 83.16.208.14

monika i marcin

to nasze cycki
30.09.2006, 10:14 :: 87.207.190.60

panartur2006@interia.pl

mogą być ładne chociaż kiepskie ujęcie i nie widać dokładnie jak wyglądają
03.09.2006, 06:41 :: 83.5.250.233

pozdrawiam

możesz mi przeslac na maila twoje dane kontaktowe, banking@op.pl
05.07.2006, 11:48 :: 83.7.232.205

Znawca

W skali od 0 do 10 daję 9
04.07.2006, 11:42 :: 80.55.103.42

bert

sexi cyc
04.07.2006, 00:42 :: 83.142.73.87

piekne

daj mi inne swoje zdjecia na e-mail : vp_pl1@onet.eu
06.05.2006, 21:05 :: 83.30.19.240

maxxx

dałbym ci ja po zaworach.
30.04.2006, 16:03 :: 83.30.130.236

ARCADIO

OD SAMEGO PATRZENIA ŚLINKA CIEKNIE CIEKAWE JAK WŁAŚCICIELKA NAPEWNO TEŻ PYSZNOŚCI!!!!!!!!!!!

24.04.2006, 22:52 :: 217.153.136.195

Andrzej

fajna brodaweczka, a ciekawe jaka właścicielka

22.04.2006, 23:59 :: 217.99.93.251

Kicia

Taka brodaweczka w ustach... Ojejku! Wspaniałe!
22.04.2006, 14:00 :: 80.55.100.194

Jesoos

Śliczne :DDDDDDD
18.04.2006, 21:37 :: 213.238.75.36

Iszti

Podpisuje sie pod petycja pokaz dwa piersiaki i to w wersji nie lezacej...heeh
12.04.2006, 06:45 :: 81.190.156.135

RAMBO

Właścicielko wielki + za tak wspaniałą piersi. Jeżeli można to proszę o okazanie dwóch w całości tak pięknych piersi. Czekam z niecierpliwością.
12.04.2006, 04:16 :: 70.218.234.244

bob

wow, nice tits. does anyone speak english?
12.04.2006, 01:52 :: 62.111.185.66

bufu

11.04.2006, 19:25 :: 83.11.43.237

cycusia

nareszcie jakiś ładny cyc!
11.04.2006, 00:19 :: 195.205.222.66

jem

nice ;)
10.04.2006, 21:25 :: 83.31.14.155

agu

bajeczne....no i fajne foto ;)
10.04.2006, 19:19 :: 80.240.162.166

korytkos

szkoda ze zdjecie takiej jakosci i ze nie mozna dotknac
10/10
10.04.2006, 18:09 :: 83.27.112.142

kicia

Mimo że leżący to od ostatnich sesji cycków
ten to jest CUDO.
10.04.2006, 17:54 :: 82.160.7.131

Mirek175

Wszystko jak trzeba, brodawka pierwsza klasa.
10.04.2006, 12:59 :: 83.24.11.20

Jerzy Lebioda


Uwielbiam taki size ;)
Nie za duże, nie za małe, jędrne i do tego zalotny suteczek.


10.04.2006, 12:20 :: 89.58.37.215

body

cudowne
10.04.2006, 12:09 :: 83.9.47.130

tonq

bardzo fajne, kształtne cycuszki
10.04.2006, 10:37 :: 212.186.131.193

buddy777

jedna ale ładniutka
09.04.2006, 12:31 :: 80.53.148.198

provokator

imo, rewelka
09.04.2006, 08:00 :: 195.13.39.193

Gap

Fajne foto i cycorek :)
08.04.2006, 23:18 :: 88.199.14.12

maczy

Śliczny! Słowa złego powiedzieć nie można:)
08.04.2006, 21:05 :: 213.134.160.229

1pz

Są wspaniałe, a siła ciężkości jest im najwyraźniej obca...
08.04.2006, 20:13 :: 83.23.102.140

kolekcjonerka

przecudowna.. wrecz przewspaniała pierś.. jak marzenie.. zdjecie tez super..ale fotograficzne pierdoły giną gdy widok taki.. mniam.. slodkosci... pozdrawiam wlascicielke
08.04.2006, 18:04 :: 84.40.216.2

marian

Ładny cycek.
08.04.2006, 16:46 :: 81.168.215.60

nemesis

jestem za normalnie mniam mniam...

08.04.2006, 13:06 :: 84.40.200.243

dużysprzęcior

zajebiste cycuszki takie moja dziewczyna ma hmmmmmm palce lizać
08.04.2006, 12:33 :: 81.219.217.130

rukia

sliczna pierś i ładne oświuetlenie. przydałoby się tylko poprawić ostrość, bo przy dłuższym patrzeniu, dostaje się oczopląsu. ale i tak ta fota to miła niespodzianka, po tygodniach zdjęć bez polotu:)
08.04.2006, 12:25 :: 83.22.226.241

rob

ladne, naprawde ladne...takie zmyslowe

08.04.2006, 10:41 :: 83.20.118.252

PAGO

Ładna pierś.
08.04.2006, 08:54 :: 83.14.175.58

I R Y S

cycuś marzenie
08.04.2006, 08:13 :: 172.169.128.169

K1960

YUKICHIRO...widze tu wielu indian gdzie jestem i zapewniam cie ze nie sa wcale czerwoni..karnacje maja podobna do meksykanow i ludzi z ameryki lacinskiej
08.04.2006, 04:44 :: 84.10.143.215

Okropny trol

Ladne i zycze wlascicielce by za 10 , 20 i 30 lat niewiele sie zmienily.
08.04.2006, 00:01 :: 83.27.105.247

ee

Yukichiro

ładna skóra, zdjęcie.. dodałabym troche oświetlenia bo wyglądają jak indiańskie - na czerwono, ogólnie prezentują sie łądnie tylko ujecie mi sie nie podoba :/
-----------------------
indianie są czerwoni ? chyba jak jest gorąco muehehe
07.04.2006, 22:17 :: 83.28.215.230

Mruczanka

W tym ujęciu śliczności te krągłości:)
07.04.2006, 20:54 :: 81.219.243.80

big__mama

/ładniutki - szkoda tylko że taki samotny
07.04.2006, 20:32 :: 83.238.239.133

mieszu

ładne :)
07.04.2006, 20:19 :: 84.10.167.162

borewicz

no fajny fajny... i tak sterczą na leżąco... tez bym tak chciała ;) tzn nie sterczec na leząco tylko,zeby moje tak sterczały hihihi :)
07.04.2006, 19:46 :: 83.6.73.32

Andrzej

No..ładnie się prezentuje.
07.04.2006, 18:54 :: 80.53.13.54

616

bez skazy
07.04.2006, 18:43 :: 80.48.5.18

lopezu

Bardzo, bardzo "grzeczny" piersiak
07.04.2006, 18:15 :: 83.5.223.190

Palec

No i po co większe? Takie są najpiekniejsze :D
07.04.2006, 17:55 :: 80.54.176.97

marines

fajna fotka zrobiona z bliska no i cycek zrobil sie wiekszy ale fajnutki:)
07.04.2006, 17:45 :: 82.160.33.130

peeper

Mnie sie podoba..ciekawe zdjecie:)

07.04.2006, 16:39 :: 83.19.182.12

nell

fantastyczne :-)
07.04.2006, 16:29 :: 80.55.186.62

kaziq

fajny ciekawe jaka reszta właścicielki :]
07.04.2006, 16:27 :: 213.169.107.77

x

wypas
07.04.2006, 16:23 :: 83.18.244.170

sx200

Ja zdecydowanie zgadzam sie z Yukichiro. Ma racje i tyle!!!! Zastanawiam sie jak te cycuszki wyglądają w innym wjęciu??!! pozdrawiam :)
07.04.2006, 15:59 :: 83.11.9.27

kitek

i to jest ladny cycek :D
07.04.2006, 15:26 :: 213.94.235.6

JOS

Czy to prosiaczek!!!
07.04.2006, 15:00 :: 193.238.40.221

Yukichiro

ładna skóra, zdjęcie.. dodałabym troche oświetlenia bo wyglądają jak indiańskie - na czerwono, ogólnie prezentują sie łądnie tylko ujecie mi sie nie podoba :/
07.04.2006, 14:52 :: 193.16.255.84

NoNo

piekne piersiatka :)
07.04.2006, 14:10 :: 194.114.150.172

mały

Bardzo apetyczne.Nic dodac nic ująć. Po prostu suuuper
07.04.2006, 11:50 :: 84.10.178.108

maackW

Bardzo ładny, elegancki oraz zadbany cycus. Az milo ogladac. Ciekaw jestem jak wyglada reszta. Włascicielko, pokaz cos wiecej, jestes warta tego.
07.04.2006, 11:29 :: 83.31.58.198

Pablo

Ale słodki cycuś
07.04.2006, 11:24 :: 81.15.193.89

p

ale cudeńka
07.04.2006, 10:58 :: 81.219.217.129

BuJaKa

Syte Cycuszki...:) Jak Dla Mnie Optymalne:)) Tylko Je Ładnie Popieścić:]
07.04.2006, 10:47 :: 87.239.29.81

waldemarek

fajna pierś i ładniuteńki suteczek jak dla mnie ok
07.04.2006, 10:45 :: 172.144.139.139

K1960

no prosze piekne jedrne pelne sliczne piersi..a suteczek jak malinka...odroznia sie...czyli ukrwiony...po ekstazie lub przed...mniammmmm
07.04.2006, 10:23 :: 83.24.31.185

figus

Jak na leżąco są spore to w pionie muszą sie nieżle prezentować.
07.04.2006, 09:40 :: 80.55.90.170

xp

całkiem i fajny;)
07.04.2006, 09:19 :: 213.25.164.206

solo

Ładne ,ale gdzie góra gdzie dół?
fotolog.pl :: Wróć