Komentarze

1 marca 2006 12:19

cycki numer 599






Komentarze:
28.08.2006, 14:40 :: 201.9.89.59

free texas holdem

Think picture play free texas holdem bankroll road!
21.08.2006, 11:31 :: 62.68.165.20

free texas hold em


Only gambling free texas hold em game bankroll tournaments!
21.08.2006, 03:17 :: 201.21.205.110

texas hold em

I regular tell tournaments free texas hold em tournament card white up!
10.04.2006, 23:44 :: 83.30.237.115

sts

ładne zdięcie cycusie do pieszczenia
10.04.2006, 21:37 :: 83.31.14.155

agu

...bardzo..przyjemny widok...;)

09.04.2006, 15:53 :: 83.5.25.78

caracas

Te piersi już tu były i to dość dawno.Wtedy napisałem,że mi się podobają bo się opalają bez opakowania i to chyba na chorwackim wybrzeżu.
18.03.2006, 21:52 :: 87.96.75.58

zyga

gdzie te cuda sie opalaja
17.03.2006, 15:21 :: 213.134.160.228

KOCHANI

JA NIE CHCE MIEC TAKICH DUZYCH PIERSI, POPROSTU SIE BOJE ZE DOSTANE RAKA PIERSI!!!!!!!!!!!!
06.03.2006, 07:52 :: 172.168.176.145

K1960

NELL.....a bo ty mloda jeszcze jestes i te rece cie denerwuja....nie wiesz jeszcze po co kobirty tak trzymaja rece i co moga w nich trzymac...lepiej sie nie dowiaduj...wez lepiej historie do reki i sie po ucz...mowie ci ze do liceum nie zdasz
05.03.2006, 10:57 :: 81.210.45.88

swiniak

chyba chorwacja
05.03.2006, 07:55 :: 172.145.182.196

K1960

no wiesz rece na dlugosci w tym wlasnie miejscu....moze nawet z czym w rekach???
04.03.2006, 21:17 :: 207.6.58.107

Justin

WoW those are amazing here is my Email address


justin_aitchison@hotmail.com
04.03.2006, 19:43 :: 87.204.36.8

Nimfa

... ale te ręce mnie denerwują, nie najlepsze ujęcie.
04.03.2006, 07:52 :: 172.131.77.247

K1960

NIMFA...prosze dokoncz....ale co??
03.03.2006, 15:56 :: 83.30.129.90

Nimfa

Może i niezłe, ale...
02.03.2006, 21:28 :: 83.25.244.95

gogo

mogą być u mnie ocena 4- troszke male ale do zaakceptowania
02.03.2006, 19:11 :: 81.219.243.80

big__mama

Całkiem do rzeczy cho sutki jakieś takie pomięte za bardzo
02.03.2006, 18:17 :: 83.27.133.31

kicia

Fajowe piersiaczki i to jest to że naturalne.
Mi się pododają a i lato już mogło być
bo cholera nie wyrobię na grzanie chaty
a patrząc na zdjęcie to człowiek tęskini za ciepełkiem i plażą z piersiakami.



02.03.2006, 17:05 :: 80.48.5.18

lopezu

Bardzo miła pogoda, i piersiaki w dobrym gatunku
02.03.2006, 15:34 :: 81.168.171.151

Wilk

Ladne piersi niezlezdjecie ja tam by kolo taki z checia na pqlzy sie powylegiwal.
02.03.2006, 14:03 :: 62.111.178.45

apsik

gdyby zdjecie to nie było z jednego z miliona nude-serwisów, to może nawet bym się zachwyciła, a tak....
02.03.2006, 11:56 :: 83.17.189.38

Kapitan Dymano (Szaba)

Troszke woda zrosic i dymałbym. Pozdrawiam
PS. w tle widze jakies papiery, to chyba po knapkach, ale była impreza, wino kanapki i śpiew a wszystko we trzech. Własnie lubisz kanapki?
02.03.2006, 11:43 :: 83.20.122.17

PAGO

Slicznie i naturalnie !!! Oj gdzie to ciepelko !!!
02.03.2006, 10:21 :: 83.27.3.102

GOLDI

Po kolorku piersi widać,że to początek przygody z toplessem.Proszę o zdjęcie po tygodniowym opalaniu.Podobają mi się,coś jest w tych piersiach.....?Właścicielko-gratuluję...zatęskniłem za ciepełkiem i kolorkiem wody,którego tu nie widać! Pozdrawiam
02.03.2006, 08:42 :: 217.99.89.230

xrt

bardzo ładne piersi tylko nie przesadzać ze smażeniem
02.03.2006, 07:32 :: 172.151.162.6

K1960

wlascicielka jest w pozycji lezacej napewno..i tu by sie wlasnie przydaly rece podlozone pod glowe...ladniej by to wygladalo....ktos tu napisal ze wlascicielka jest podniecona...byc moze ...moze trzyma w rekach wibrator????....wakacje jak do nich jeszcze daleko mmmmmmm...
02.03.2006, 02:11 :: 212.186.131.193

buddy777


aleee


01.03.2006, 23:17 :: 81.15.180.194

kotek

jeszcze nie opalone
01.03.2006, 21:16 :: 84.40.216.2

marian

Ładne .
01.03.2006, 20:49 :: 83.28.196.240

Mruczanka

Mnie się te piersi podobają, są naturalnie kobiece i ...letnie ;P a mnie już tak bardzo się chce ciepełka.....echhhhh
01.03.2006, 20:09 :: 213.134.160.229

1pz

Ależ pociągające ciałko!. Patrząc, prawie się je czuje. Tylko te kamienie budzą grozę :O
01.03.2006, 20:00 :: 83.17.216.83

marko

zdecydowanie TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
01.03.2006, 18:18 :: 195.13.39.193

Gap

Mila plaza !!!
01.03.2006, 17:35 :: 84.10.143.215

Okropny trol

Piersi niczego sobie. W pozycji lezacej nie rozlaly sie jak nalesniki. Sutki i brodawki apetyczne. Zdjecie jednak ma fatalne tlo, bo wydaje sie jakby wlascicielka tych slodkosci lezala na wysypisku smieci.
01.03.2006, 17:24 :: 212.122.215.56

da Vinci

ech lato,lato
01.03.2006, 15:47 :: 156.17.185.78

maackW

Bardzo ładne i zadbane cialo. Cycki tez sa ładne. Pozdrawiam wlascicielke
01.03.2006, 15:01 :: 157.25.84.10

lemur

te cycki podobją mi się bardzo ... chętnie bym je zobaczył jeszcze raz w innych pozycjach ...
01.03.2006, 14:56 :: 83.27.87.155

Sosna

Siema !!!
Cycusie zajebiste !!!
mam prosbe do właścicielki, aby wysłala mi wiecej zdjęc swoich cudów!!!
mój e-mail:
Maciejq100@poczta.fm
z góry dzięki
01.03.2006, 14:39 :: 83.6.98.7

Andrzej

Za dużo tytaj macek...kończyn...i innych elementów.Takie to zdjęcie nienaturalne..
01.03.2006, 14:38 :: 87.239.30.17

Al@lala

Piersi bardzo ładne, sutki troszke ciut za pomarszczone, ale nie są tragiczne i ujdą. Ogólnie bardzo fajne.
01.03.2006, 14:07 :: 83.27.31.114

andre3000

@AFIK
mylisz się weź se zapisz to zdięcie i se odwróc i zobaczysz co ci wyjdzie :D
01.03.2006, 13:27 :: 83.19.38.50

ed

ale piersi ładne
01.03.2006, 13:27 :: 83.19.38.50

ed

chorwacja kraj nagusów
01.03.2006, 13:03 :: 81.219.217.130

rukia

aż się czuje ciepło słońca:)
fajna fotka, extra oświetlenie, skóra wygląda jak brzoskwiniowy aksamit, bardzo ładne.
01.03.2006, 12:59 :: 213.94.236.25

jos

Właścicielka jest lekko podniecona i dlatego brodawki są lekko podmarszczone!!!
01.03.2006, 12:20 :: 82.177.224.34

AFIK

piersi bardzo ładne ale zdjęcie przekłamuje sugerując, że jest robione poz leżącej chociaż to pocycja stojąca
01.03.2006, 12:14 :: 83.19.203.18

Olo

a coto za bałagan wkoło

01.03.2006, 12:01 :: 83.24.25.93

Jerzy Lebioda

Bardzo przyjemnie patrzy się na takie wakacyjne zdjęcia. Biust całkiem całkiem choć brodawka LC wydaje się być większa od PC.
ps. Fajny brzuszek :-)
01.03.2006, 11:35 :: 83.11.155.86

dlugas

ładna cera
piekna skóra
piersi też mile wygladają

poprosimy inną pozę :]
01.03.2006, 11:27 :: 193.238.40.221

Yukichiro

Ciekawe, ładnie oświetlone .. tylko jakoś te brodawki wyglądają jakby były "wysuszone" :/ prpponuję zdjęcie w innej pozie ale przy podobnym oświetleniu.
01.03.2006, 11:24 :: 212.76.33.110

KArola

Chyba niekiepskie piersiaki :)
fotolog.pl :: Wróć