Komentarze

cycki numer 1333

galeria foto. pokacycki.eu





Komentarze:
17.08.2009, 01:05 :: 83.1.97.190

mav

piękne i zjawiskowe ..gratuluje
13.09.2008, 13:58 :: 89.77.212.88

para warszawa

Witaj. Jesteś po prostu cudowna. Chętnie byśmy Cię poznali. Jesteśmy z Wawy Napisz do nas para_wwa@buziaczek.pl Pozdrawiamy cieplutko.
22.03.2008, 22:26 :: 89.77.121.83

xXx

Piękne, chciałbym wsadzić między nie swojego penisa i nimi poruszać.
22.03.2008, 17:38 :: 212.76.37.142

widmo

Kocham takie rozmiary... widac ze to z kamerki pewnie ale boskie jedbre nie takie placki
27.12.2007, 20:19 :: 83.23.163.102

bzyczek

Można prosić więcej na maila?? są rewelacyjne:) bzyczek1_2_3@interia.pl
13.12.2007, 06:45 :: 83.31.91.178

Zibi

super !!!

21.11.2007, 23:35 :: 84.10.70.37

MASLO

NAWET NAWET NA JEDEN KROK 5 RAZY SIE ZAKOLYSZA
18.11.2007, 17:51 :: 83.20.218.194

Michał

Lubię takie, proszę o więcej na michalh289@o2.pl
16.11.2007, 21:09 :: 83.18.49.38

franek

cos wspaniałego
moje Gg to 8759464
moze wymienimy fotki
15.11.2007, 16:18 :: 85.128.35.196

Johny Bravo

Piekne cialo:)
13.11.2007, 16:47 :: 83.20.150.64

wiktor

saswietne aby je piescic oj dostac sie miedzy nie mmmmm mazenie
odezwij sie zlotko witia81@wp.pl
18.10.2007, 09:02 :: 83.20.186.177

kaspert

piękne , kształtne, idealny rozmiar padam do nóżek
06.10.2007, 11:10 :: 83.30.96.194

rokoko69

rokoko69@interia.pl

06.10.2007, 11:10 :: 83.30.96.194

rokoko69

Można prosić o kontakt???? Są geniaaalne!!
30.09.2007, 16:08 :: 83.12.147.98

mikey

fe-no-me-nal-ne
i tyle w tym temacie
29.09.2007, 23:58 :: 83.20.228.106

gandalf

nie lubie dużych cycków bo wtedy najczesciej same sutki sie tak rozciągaaaają jak rozwałkowywane ciasto:/ tak jaki wtym przypadku choć zaletą tego zdjęcia jest że az tak tego nie widać. oświetlenie?
27.09.2007, 11:56 :: 83.8.196.158

facet

cudowne
26.09.2007, 16:43 :: 83.31.160.56

21Duga

Zakochałem się....
22.09.2007, 22:27 :: 91.146.204.9

sceptyk

cudo natury...ahh co ja bym dal zeby wypiescic :D
21.09.2007, 18:34 :: 83.23.81.67

Connousieur

Alez one musza tanczyc gdy wlascicielka kroczy bez stanika! Poezja!
18.09.2007, 09:36 :: 83.23.169.181

qsz

Piękne, fantastyczne piersi - gratulacje dla włascicielki i użytkownika :)
17.09.2007, 12:34 :: 81.210.86.242

amsterdam

super brests
16.09.2007, 14:24 :: 83.21.250.25

Big fan

Kocham takie piersiątka. Duże , naturalne. Jest co potrzymać i naczym wzrok zawiesić. Pozdrawiam.
12.09.2007, 12:59 :: 213.77.42.194

MIK

Idealne
07.09.2007, 23:22 :: 84.10.183.98

blitz

Smakowite, mniam
07.09.2007, 16:22 :: 213.238.113.37

młody

aleeeee cyyyceee bym sie wtulił
06.09.2007, 15:46 :: 91.94.49.84

szwe30

ladne - pobawilbym sie!!
04.09.2007, 22:44 :: 83.7.93.23

słoń

wielkie - jak ktoś lubi walić między, to może mu sie spodobają
04.09.2007, 21:24 :: 87.205.84.7

q

świetne, ideał!

04.09.2007, 00:36 :: 212.76.43.122

Hadim

Sliczne:)Milo się na nie patrzy:)A pewnie jeszcze milej pieści:) Np kostką lodu wokół sutków:) mmmm:)
28.08.2007, 14:07 :: 212.122.214.1

mily

pikne sa te piersi naprawde....
28.08.2007, 14:05 :: 212.122.214.1

greatmaster888@buziaczek.

pozdrawiam... sliczne piersi.... jak mozesz wiecej fotek podrzuc mi na maila

greatmaster888@buziaczek.pl :)
27.08.2007, 16:58 :: 217.172.243.167

:*:*

possal bym je
26.08.2007, 15:26 :: 83.3.208.154

fanatyk

PO PROSTU CUUUUUUUDOOOOWNE !!!!!!!!!
dzieki bogu za takie widoki
26.08.2007, 01:44 :: 84.40.213.19

skromny_niepozorny

pragne cie !!!!! blagam odezwij sie !!! spokofacio@o2.pl
25.08.2007, 14:02 :: 85.237.173.226

kuba

niema to jak pozadny kawał cycka

23.08.2007, 11:04 :: 83.4.157.165

aga

chcialabym je popiescic =]
22.08.2007, 12:50 :: 83.21.183.54

AMATOR

CUDOWNE WPROST IDEALNE!!! POZDRAWIAM WŁAŚCICIELKE
20.08.2007, 14:04 :: 90.156.17.238

zapatrzony

ech, przychodza do glowy rozne pomysly.. sliczne
19.08.2007, 10:25 :: 83.13.46.210

Krew

BOSKIE :D :D
14.08.2007, 09:07 :: 83.13.97.26

Jerzy Lebioda

jak to mawiają- ciężki kaliber ;)
... ale fotka słabej jakości
13.08.2007, 22:18 :: 85.89.162.7

urwis

Są super !!! ... długo i na różne sposoby mógłbym się mógł nimi bawić :)
11.08.2007, 03:42 :: 84.112.61.129

potfoszyc

Nie klocic sie Potfoszyce
10.08.2007, 17:37 :: 83.31.95.91

Natalia

M. nic nie napisalam o piersiach nr 1326 wiec twoj odnosnik jest bezsensowny no chyba ze starales sie mi dokuczyc ale niestety nie uda ci sie to poniewaz nie licze sie ze zdaniem kogos kogo nie znam a kto uwaza ze kobieta z duzym biustem nadaje sie jedynie do pornoli a gdy juz sobie nie radzi na blogu wysyla na odsiecz podobno do siebie panieneczke. Dla mnie jestes zupelnym zerem i pociesza mnie jedynie fakt ze najglupsi sami sie eliminuja. Geny - straszliwa rzecz. Odpusc sobie odpowiedz gdyz nie zamierzam zaszczycic sie dalsza konwersacja.

10.08.2007, 15:55 :: 85.181.69.99

M.

Tak, bystra Natalko, tak, piersi 1326 tez zapewne PRAWIE w okolicy pachy sie zaczynaja, hah! I od kiedy zrobilas sie tak delikatna, ze nie piszesz juz, ze wisza?;-)

Rudi, wazny jest i poczatek i koniec:-) Caloksztalt sie liczy:-) Ale masz racje, ze w staniku prezentuja sie te piersi na pewno smakowicie:-)
10.08.2007, 01:08 :: 89.78.33.217

piotrek

ulka co tu robią twoje cycki!?
09.08.2007, 22:00 :: 83.24.0.139

mietek

no no, możnaby się spuścić na te piękne cycuchy
09.08.2007, 19:00 :: 80.52.141.194

gal

sliczne duze dojrzale piersi. Super gratulacje
09.08.2007, 08:13 :: 212.2.99.9

borgu

cud natury
08.08.2007, 23:16 :: 83.4.208.17

marzyciel

Piękne piersi można by je stale ogląda, nie mówiąc już o pieszczeniu ich. Chciałoby się takie pieścic i to codziennie!
08.08.2007, 19:52 :: 83.238.199.5

junior

piersi okazałe,figura wspaniała-całość wielce obiecująca ...wspaniały okaz kobiecego ciala ...szkoda,że nie dla mnie :)
08.08.2007, 17:32 :: 80.48.111.20

szoraj121

piersi duże tylko niewyraźne zdjęcie !! żeby coś więcej o nich napisać :)
08.08.2007, 10:43 :: 84.234.50.46

jan

mnie też się podobają.
07.08.2007, 23:44 :: 217.97.160.55

biniosama

miód malina śliczne w całej klasie i kaliber niczego sobie, nic tylko się w nie wtólić
07.08.2007, 20:09 :: 83.6.2.243

Natalia

Hahahahahhahahaah podobalo mi sie to:D
Zaliczylam Cie do swietej trojcy blogowiczow pokacyckowiczow z dobrym poczuciem humoru:D
07.08.2007, 19:46 :: 81.84.170.227

Ragazza

To może wrzućmy je do photoshopa i "pobawmy" się nimi??:>

Natalia bystra zawsze będzie woda w klozecie. Wszystkich nas wyprzedzi :)
07.08.2007, 19:08 :: 213.172.177.134

Rudi

w czarnym albo czekoladowo brązowym z różowymi dodatkami :D
07.08.2007, 19:01 :: 83.30.207.239

olaa

ale w czarnym ;P
07.08.2007, 18:12 :: 213.172.177.134

Rudi

myślę że w odpowiednim staniku te piersi rzeczywiście pięknie sie prezentują, ale może niekoniecznie w skórzanym :P
07.08.2007, 18:06 :: 84.112.61.129

potfoszyc

ubralbym je w skorzany stanik ,
dopiero bylyby ladne
07.08.2007, 17:28 :: 83.31.118.4

Natalia

Pewnie ze tak ale czulam wewnetrzna potrzebe wyjasnienia mniej bystrym ze sa w bledzie.
07.08.2007, 17:11 :: 213.172.177.134

Rudi

najwazniejsze jest chyba to gdzie one sie kończą a nie gdzie się zaczynają.
07.08.2007, 16:36 :: 83.31.91.222

Natalia

O kurna to sie nazywa bystrosc - sciana. One nie sa nisko osadzone - wyraznie widac ze piers zaczyna sie prawie na wysokosci pachy. Tylko ze taki konkretny rozmiar niesie ze soba ryzyko przeciazenia i w tym przypadku wlasnie tak sie stalo. Nisko osadzone to sa piersi na samej gorze tego rzutu.
07.08.2007, 14:11 :: 81.84.170.227

Ragazza do M.

Sorrki miało być tak ;)
Nisko osadzone bo konkretne i ciągną w dół ;)
07.08.2007, 14:11 :: 81.84.170.227

M.

Nisko osadzone bo konkretne i ciągną w dół ;)
07.08.2007, 11:15 :: 85.181.114.66

M.

Konkretne, ale zabawnie nisko osadzone:-)
07.08.2007, 11:10 :: 91.94.43.19

janjakub

genialne!!! takie całować....
06.08.2007, 21:35 :: 83.5.162.216

majki

są sliczne. Szczupłe ciało i piękne duże piersi. Boskie.
06.08.2007, 20:33 :: 83.30.206.165

olaa

amen Potfoszyc, amen.
06.08.2007, 17:51 :: 80.52.141.194

mis

sliczne naturalne...
06.08.2007, 17:51 :: 83.238.199.5

junior

wspaniały okaz urody
06.08.2007, 17:38 :: 84.112.61.129

potfoszyc

za legutki jest pan panie Cyna. zeby komukolwiek coa wciskac a co dopiero naszej olaa
06.08.2007, 17:33 :: 85.221.138.29

CYNA

olaa a co masz cos bardziej akuratnego do zaoferowania to tobie go wcisne miedzy :)

06.08.2007, 13:53 :: 83.11.172.219

Mizogenia

Ludzie pomóżcie mi.....
06.08.2007, 12:59 :: 80.145.195.16

Biustonosz aka Stanik

Durze ;-)
06.08.2007, 09:21 :: 83.13.69.42

EMILjo

Trosze za nisko obsadzone ale kształt i rozmiar bardzo OK...
(brodawki i sutki strasznie kiepskie)
06.08.2007, 09:09 :: 83.6.88.113

Andrzej

Marne zdjęcie, marny pomysł...
06.08.2007, 07:19 :: 80.54.176.97

marines

super wielkie cycusie takie lubie extra tylko fotka slabej jakosci a szkoda
06.08.2007, 00:29 :: 89.79.194.213

Yukichiro


Duże... za duże jak dla mnie, mimo że młode - już widać że niestety grawitacja i ich ciężar robi swoje :/
Nie w moim typie - mimo ze zadbane

05.08.2007, 22:26 :: 81.84.170.227

Ragazza do potfoszyc

Jak zajdzie potrzeba to i dużo trzeba.
05.08.2007, 22:20 :: 84.112.61.129

potfoszyc do Ragazza

w kuluarach o tym mowiono
05.08.2007, 22:15 :: 195.16.88.11

tan.

jakie bladziutkie sutki... a może to wina oświetlenia?
05.08.2007, 22:01 :: 81.84.170.227

Ragazza

Teeee potfoszyc nie odpowiem, bo Ty na moje pytanie też nie odpowiedziałeś :P
05.08.2007, 21:47 :: 84.112.61.129

potfoszyc do Ragazza

mierne 18 powiadasz to ilez to Tobie potrzeba ?
ps. nie wpedzaj facetow w dola
05.08.2007, 20:37 :: 72.88.134.29

K1960

potwiersze tylko ..duze i pasuja do reszty....a nie male tak jak ktoras tu zawwsze pisze..zreszta rude sa i byly falszywe..
05.08.2007, 18:27 :: 83.29.213.32

karaczan

mmmmmmmm... cudeńka :P:P:P
05.08.2007, 17:35 :: 83.28.155.10

malae5

Jak na taki rozmiar to niezle utrzymane ;)
05.08.2007, 17:03 :: 83.4.93.5

EJO

DOBRE ZDERZAKI NO...
05.08.2007, 16:29 :: 81.84.170.227

Ragazza

Olaa zgadzam się co do poszukiwania tych miernych 18 cm ;)
05.08.2007, 15:54 :: 83.30.208.173

olaa

przeciez miedzy nimi musialbys go szukac ;D
05.08.2007, 15:53 :: 83.30.208.173

olaa

CYNA biedne cojs ;)
05.08.2007, 15:51 :: 84.112.61.129

potfoszyc

ale te z piwnicznej izby tez maja swoja klase
05.08.2007, 15:50 :: 84.112.61.129

potfoszyc

nie zaprzecze
05.08.2007, 14:55 :: 83.31.144.36

Natalia

Supcio! Szczupla kobieta+duze piersi=ideal:D
Do idealu jeszcze troszke ale w porownaniu z reszta "piersi" prezentowanych na tej stronie i tak sa swietne;)
05.08.2007, 14:46 :: 85.221.138.29

CYNA

Piekne piersi chetnie by miedzy nie cojs niecojs umiescił 18cm:)

05.08.2007, 14:43 :: 213.172.177.134

Rudi

ładne duże piersi
ale ja wolę mniejsze
05.08.2007, 14:32 :: 81.84.170.227

Ragazza

To chyba to co najbardziej lubię. Szczupła kobieta i duże, zadbane piersi.
fotolog.pl :: Wróć