Komentarze

cycki numer 1095

galeria foto. pokacycki.eu





Komentarze:
30.08.2007, 10:54 :: 83.14.85.194

?????

piekniejszych nie widzialem
29.08.2007, 18:55 :: 83.18.133.78

Sandi

wylkizał bym jej suty!! ahh ale suczka szkoda ze piczy nie pokazała:)
24.07.2007, 12:52 :: 83.20.12.168

beatusia

chętnie zabawiłabym sie z nią w ginekologa
i to ja bym nim była
09.06.2007, 12:06 :: 83.238.199.5

junior

jakby za mało biustu w biuście,ale może się mylę
31.05.2007, 16:39 :: 86.145.9.72

MAXIMUSSS1@WP.PL

BARDZO LADNE PIERSI PODOBAJA MI SIE NIESAMOWICIE:-)
06.04.2007, 20:37 :: 83.4.92.81

PROSZE :|

wyslij mi prosze wiecej swoich fotek jestes zajebista!!!!! necu-15@o2.pl
05.04.2007, 19:10 :: 83.18.231.42

heniu:)

wspaniałe brzoskwinki!:) ehh, natura:)
03.04.2007, 17:52 :: 87.99.33.242

Endriu

super moj TYP!!!
22.03.2007, 14:35 :: 62.233.185.202

Penisek

Bardzo ladne cycuszki, chetnie bym wylizal sutki!
20.03.2007, 21:22 :: 83.27.145.31

Marcinek:)))

Piękne jabłuszka:* kocham je są takie śliczne pozdrtawiam
20.03.2007, 17:32 :: 83.20.231.68

milutkie
20.03.2007, 15:14 :: 83.6.74.72

Jacu

lepiej niech nie próbuje...uśnie i się połamie...
20.03.2007, 00:47 :: 83.2.116.34

skorpionik

Skoro Ci się nie udało - to kiepski z Ciebie MAGIK...spróbuj w cyrku... :)
19.03.2007, 11:48 :: 83.18.222.246

MagikkPL

nie no ...super cycuszki :) a te sutki ...mmm gratulacje chcialbym sie z toba przespac

18.03.2007, 15:52 :: 83.6.77.34

Jacu

....najbardziej lubię te co mają 11 lat...a ty ćwoku możesz tylko pozazdrościć bo ciebie to już żadna nie chce..:(
17.03.2007, 13:42 :: 83.28.17.116

takich zajebistych cycuszków nie widziałem
16.03.2007, 07:04 :: 72.88.179.2

K1960

nie..no prawde jestes glupi panie andrzeju...nie rozumiesz prostej rzeczy...pisalem do ciebie abys do mnie postow nie pisal...a ty chcesz na sile abym tylko gownem sie brudzil..wbij sobie do tej pustej glowy jeszcze raz...nie zycze sobie abys robil wpis jakikolwiek na moj temat...lepiej bedzie panie andrzeju jak sie zajmniesz wyrywaniem tych niepelnoloetnich...
14.03.2007, 19:35 :: 83.6.98.74

Jacu

...obejrzyj se zwiędlaka...
14.03.2007, 06:42 :: 72.88.173.194

K1960

to pokaz.....
13.03.2007, 08:16 :: 83.22.157.12

Prawda...

ja mam ładniejsze:P:P
13.03.2007, 00:07 :: 83.22.237.90

xxx

śliczne
12.03.2007, 23:21 :: 80.55.250.146

peev

noooo
pierwsze, które mi się podobają... nie wszytkie jeszcze przejrzałem..
;)
12.03.2007, 21:06 :: 83.26.99.179

Wloo

czemu nie ? ;> calkiem nice
12.03.2007, 09:54 :: 83.13.97.26

Jerzy Lebioda

Pomimo słabej jakości obiekty ładne, zadbane i .. że tak powiem... kuszą. Takie lubię ;)
10.03.2007, 19:36 :: 83.14.98.250

lopezu

Milutkie....
09.03.2007, 23:14 :: 83.28.219.222

SARA

Dziwacznie wyglądają przez to uniesienie rąk ale i tak mi się podobają :)
Śliczne małe brodaweczki a i cycusie kształtne a ciało zadbane i szczupłe.
09.03.2007, 16:23 :: 195.16.88.11

tan.

hmm... za bardzo na bok, za mało do przodu ;)... (czyli jestem na \'nie\')
09.03.2007, 15:18 :: 193.238.40.221

Yukichiro

Powiem tak: Lepiej wyszły by bez tych rąk u góry... a tak to wygląda jakby po nich walec przejechał mimo że ciekawie się prezentują... Zmien pozę a oceny pójdą w górę.

09.03.2007, 07:22 :: 71.172.143.153

K1960

prawda....
08.03.2007, 19:10 :: 83.68.67.182

Rudi

czy laski myślą że jak podniosę ręcę do góry to ich piersi będą lepiej się prezentować? to jakaś bzdura. ten trik sprawdza sie tylko w przypadku obwisłych piersi, a te z pewnością do takich nie należą.

08.03.2007, 18:21 :: 89.228.75.81

Constantine

Kinia to twoje ? Jak tak to masz bardzo ladny biuscik. Sutki tez sa hacky xD
08.03.2007, 11:38 :: 213.134.160.230

tutu

Czy w realu ona też tak się rozszerza i spłaszcza w górę jakby ją ktoś rozprasował albo naciągnął?
Dziwne... Nie widziałem jeszcze takiego stwora...
08.03.2007, 09:26 :: 83.13.69.42

EMILjo

znowu strzelają?
08.03.2007, 08:00 :: 212.2.100.191

Kinia

Okropnie wyszły. Może piersi są niczego sobie ale zdjęcie zrobiło nich dwa placki.
08.03.2007, 06:47 :: 72.88.145.190

K1960

tyle tu sie juz pisalo....wlascicielki nie stosojcie pozycji rece do gory...bo to i tak nic nie zmieni...tylko falszuje obraz..a piersi sa urocze...
07.03.2007, 22:23 :: 89.19.78.44

misiek_a1

ładne ładne... takie lubię
jakby zdjęcie było lepszej jakości to piersi odrazu lepiej by się prezentowały :)
07.03.2007, 21:55 :: 83.2.116.34

skorpionik

Bardzo ładne...bardzo !
07.03.2007, 21:28 :: 83.6.66.171

Andrzej

Tu też śliczne cycusie.Trochę gorzej z fotografią.
07.03.2007, 19:44 :: 83.8.133.110

piotrek

czy sama robilas sobie zdiecie? ale tak to niczego sobie
fotolog.pl :: Wróć